Mitä mieltä olisit jos 18 v. tyttäresi alkaisi seurustelemaan nelikymppisen miehen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja "tytön äiti"
  • Ensimmäinen viesti
palstanfiksu
[QUOTE="tytön äiti";28260518]Mies on perhetuttu ja seurustellut aina ennen ikäistensä naisten kanssa.
Miten suhtautuisit asiaan?[/QUOTE] Käskisin äijän painua .....no sinne . Tytön kasvatus ei tainnu mennä teillä ihan putkeen?
 
"Hanna"
Kutsuisin miehen kylään silloin kun tyttäreni ei olisi paikalla.

Pidettäisiin mukava juttutuokio, jossa puitaisiin nuorien naisten perään olevat keski-ikää lähestyvät miehet.
Puhuttaisiin niin kauan, että mies tajuaisi tehdä suhteesta lopun, mutta kertomatta omaa osuuttani siihen.
 
"Mie"
Käskisin äijän painua .....no sinne . Tytön kasvatus ei tainnu mennä teillä ihan putkeen?
Miten se tytön kasvatus tähän liittyy. Eiköhän ihan hyvin kasvatettu kiltti tyttönenkin voi rakastua nelikymppiseen perhetuttuun. Tuskin kasvatuksella on mitään väliä keneen se tyttö rakastuu. Tuolla miehellä sen sijaan on jotain häikkää korvien välissä..
 
"asd"
Hyväksi käytöltä kuulostaa. Mitä tulevaisuutta mies heillä ajattelee olevan? Isähahmo hän on tytölle. Miten tytön käy, pahoja sydänsuruja...ennemmin tai myöhemmin. Hän ehtii kyllä olla rupsahtavien nelikymppisten miesten kanssa sitten nelikymppisenä ja viisikymppisenä. Nyt työtön oikeus on nauttia nuoruudesta ja olla ikäisensä pojan kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
"Hanna"
Tytön kasvatuksessa ei ole mitään vialla. Tyttö on hyväkäytöksinen ja luotettava.
Hyväksytkö sinä itse tuon suhteen, oletko toivottanut miehen tervetulleeksi osaksi perhettänne.


Tuo ikäero on niin räikeä, että tuon ikäisillä ihmisillä ei henkisellä puolella ole yhteisiä asioita.
Tyttö haluaa kokea seksi elämänsä vanhemman miehen kanssa ja mies haluaa nuorta typyä siinä mielessä, sekä leuhkia kavereilleen tuosta.


Jos mies on perhetuttu, niin on todella, käyttäisin sanaa pervoa, että mies katsoo tytön kasvamista ja kun on täysi-ikäinen iskee kimppuun ennenkuin oman ikäiset pojat ehtii.
Todella kamala ukkeli
 
ap.
Perhetuttu, eli tuntenut tyttäreni todennäköisesti jo silloin kun tämä oli lapsi. Kuvottavaa. Enkä muutenkaan olisi innoissani noin hirvittävän suuresta ikäerosta.
On tavallaan tuntenut tytön mutta ei ole ollut tekemisissä. Nähnyt tytön viimeksi pari vuotta sitten ohimennen, eikä ole koskaan aiemmin kiinnittänyt mitään huomiota. Nyt kun ovat tavanneet kumpikin vaikuttaa hyvin ihastuneilta toisiinsa.
En minä ole innoissani suuresta ikäerosta ja se on ainoa mikä haittaa.
Mutta onko se todellinen syy sanoa että eivät voisi seurustella jos ovat rakastuneita? Mies olisi kaikinpuolin ihan ihanne "vävy".
 
ap.
[QUOTE="Hanna";28260595]Hyväksytkö sinä itse tuon suhteen, oletko toivottanut miehen tervetulleeksi osaksi perhettänne.


Tuo ikäero on niin räikeä, että tuon ikäisillä ihmisillä ei henkisellä puolella ole yhteisiä asioita.
Tyttö haluaa kokea seksi elämänsä vanhemman miehen kanssa ja mies haluaa nuorta typyä siinä mielessä, sekä leuhkia kavereilleen tuosta.


Jos mies on perhetuttu, niin on todella, käyttäisin sanaa pervoa, että mies katsoo tytön kasvamista ja kun on täysi-ikäinen iskee kimppuun ennenkuin oman ikäiset pojat ehtii.
Todella kamala ukkeli[/QUOTE]


Jos en tuntisi miestä niin varmaan olisin jo hoitanut asian "pesäpallomailalla". Jos kyseessä olisi kuka tahansa muu!
Mä ymmärrän kummankin ihastuksen ihan täysin. En todella usko, että tämä kyseinen mies leuhkisi kavereilleen, joihin miehenikin lukeutuu.
 
Hoitaisin niin, että äijä ei koskaan enää edes katsoisi lapseeni päin. Oksettava pervo.

Tosin meillä ei tuollaisia pervejä perhetuttuina olisi muutenkaan, jotain vikaa päässä jos alaikäisiä metsästää.
 
ap.
[QUOTE="vieras";28260596]Onko tämä nyt siis sama provo kuin tuo 18 v. tyttö? Joka 11 sivua vinkui virtsatietulehduksesta ja psyykkisistä ongelmistaan?[/QUOTE]

No totta hemmetissä kaikki aloitukset ovat samaa provoa?
 
"Hanna"
Jos en tuntisi miestä niin varmaan olisin jo hoitanut asian "pesäpallomailalla". Jos kyseessä olisi kuka tahansa muu!
Mä ymmärrän kummankin ihastuksen ihan täysin. En todella usko, että tämä kyseinen mies leuhkisi kavereilleen, joihin miehenikin lukeutuu.


:( olen todella pahoillani tyttäresi vuoksi. 18v on vielä pieni nappula jos kokemusta ajatellaan. Olen itse 39 ja muistan hämärästi vielä kun olin 18.
Oijoi, silloin maailmankatsomus ja elämä ja tulevaisuushaaveet on aivan erit kuin nyt.

Ei tuosta miehestä vävyä teille koskaan tule.
Tulee vain sydänsuruja lapsellesi.
Vanhemman velvollisuus on pitää huolta lapsesta niin kauan, että pärjää omillaan.
Nuorena tekee älyttömiä juttuja, vanhempien tehtävä on ohjata oikeille raiteille, hiukan täytyy lapsen antaa lyödä päätänsä seinään, jotta oppii.

No tämä vanhempi mies on sitten lapsellesi tuo pään seinään lyömis vaihe kehityksessä.

Jos tämä mies on kerran tuttu niin soita ja kysy miksi rakastaa tytärtäsi.
Onko maailman poliittinen näkökanta samanlainen tai ajatukset kulkevat samaa rataa.

Mitä mieltä olisit jos miehesi ottaisi sinusta eron ja tulisi vastaan kadulla 18v tyttö kainalossa.
 
"henni"
näitähän kyllä on aina ollut, omassakin kaveripiirissä. mutta Ei nyt saisi mikään perhetuttu olla. Kyllä tässä isällä olisi oikeus ottaa miehen kanssa asia hieman "puheeksi..
Aika selkärangaton äijä. Olisi kyllä minun ENTINEN perhetuttu tämmöisen jälkeen. Ei minkäänlaista kunnioitusta vanhempiakaan kohtaan.
 
ap.
Hoitaisin niin, että äijä ei koskaan enää edes katsoisi lapseeni päin. Oksettava pervo.

Tosin meillä ei tuollaisia pervejä perhetuttuina olisi muutenkaan, jotain vikaa päässä jos alaikäisiä metsästää.
Vaan kun ei metsästä!

Eivät ole koskeneet toisiinsa fyysisesti ja tapaavatkin vain sellaisissa olosuhteissa että on paljon porukkaa ympärillä.
 
Hmm...
No totuus on, että sillä pesäpallomailalla saa ainakin poikki välit omaan täysi-ikäiseen lapseensa.

Yrittäisin puhua tytölle siitä, miten nuoruus on vain kerran, ja tarjoutuisin sponsoroimaan hänelle esim. useamman kuukauden kielikurssin tai vapaaehtoistyöreissun jonnekin ulkomaille. Harvan 18-vuotiaan suhde noita reissuja kestää.
 
"Öhöm"
Hmm.. Ensin sanot, että mies on perhetuttu ja sitten, että ei kovin tuttu olekaan, ei ollut tekemisissä ja nähnyt viimeksi pari vuotta sitten ohimennen.. Siis 16-vuotiaana. Ja mies on kuitenkin oman miehesi kaveri. kaveri, perhetuttu, mutta ei kuitenkaa tunne tyttöä. Juttu haiskahtaa..
 

Yhteistyössä