Mitä mieltä olette

Vastaan vaikka en äiti itse olekaan. Itse en moisesta pahastuisi. Lasten mielikuvitus on hyvin lennokasta sorttia ja leikkiminen yhdessä tietyssä ympäristössä voi varmastikin joskus kyllästyttää. Minun lapseni saisi kyllä leikkiä muissakin kuin lastenhuoneessa, jos ympäristö vain olisi turvallinen.
 
loukkaantuisin
jos lapseni olisi perhepäivähoidossa, missä hoitolapsille on rajattu vain yksi pieni tietty tila talosta.
loukkaantuisin, jos pääsy olisi estetty esim. olohuoneeseen. Näin oli yhdessä pph-paikassa. toisessa perheen teinitytön huoneeseen eivät lapset päässeet, se oli ok, mutta muuten koti oli lasten käytössä. eteistä ja keittiötä myöten.
 
Pointti tässä on se, että talossa on 10 ja 4 vuotiaat lapset eikä heidän huoneisiin saa mennä leikkimään vaan ovet ovat kiinni....eli pitäisikö hoitopaikassa olla oma leikkihuone hoitolapsille????
Itse olen sitä mieltä, että tämän hoitotädin omien lasten ei tarvi jakaa huoneitaan ja tavaroitaan vieraiden lasten kanssa, koska sehän on kuitenkin heidän kotinsa, eikö?
 
Eikös kotonakin leikitä kaikissa muissa huoneissa paitsi lastenhuoneissa? :D
(meillä rakennetaan juuri majaa olkkarin nurkkaan =) )
Ymmärrän hyvin, että 10-vuotiaan huoneeseen ei mennä, mutta miten homma toimii sen nelivuotiaan kanssa? Hän leikkii omassa huoneessaan ja hoitolapset ei saa sinne mennä? Vai onko muualla hoidossa kun äidillä on kotona hoitolapsia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Eikös kotonakin leikitä kaikissa muissa huoneissa paitsi lastenhuoneissa? :D
(meillä rakennetaan juuri majaa olkkarin nurkkaan =) )
Ymmärrän hyvin, että 10-vuotiaan huoneeseen ei mennä, mutta miten homma toimii sen nelivuotiaan kanssa? Hän leikkii omassa huoneessaan ja hoitolapset ei saa sinne mennä? Vai onko muualla hoidossa kun äidillä on kotona hoitolapsia?


Ei tämä 4veekään leiki silloin omassa huoneessa kun hoitolapset ovat...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamma minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Eikös kotonakin leikitä kaikissa muissa huoneissa paitsi lastenhuoneissa? :D
(meillä rakennetaan juuri majaa olkkarin nurkkaan =) )
Ymmärrän hyvin, että 10-vuotiaan huoneeseen ei mennä, mutta miten homma toimii sen nelivuotiaan kanssa? Hän leikkii omassa huoneessaan ja hoitolapset ei saa sinne mennä? Vai onko muualla hoidossa kun äidillä on kotona hoitolapsia?


Ei tämä 4veekään leiki silloin omassa huoneessa kun hoitolapset ovat...
Kummallinen ratkaisu. Tai ehkä lapsi ei osaa jakaa lelujaan ja siksi ovat päätyneet tuohon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Eikös kotonakin leikitä kaikissa muissa huoneissa paitsi lastenhuoneissa? :D
(meillä rakennetaan juuri majaa olkkarin nurkkaan =) )
Ymmärrän hyvin, että 10-vuotiaan huoneeseen ei mennä, mutta miten homma toimii sen nelivuotiaan kanssa? Hän leikkii omassa huoneessaan ja hoitolapset ei saa sinne mennä? Vai onko muualla hoidossa kun äidillä on kotona hoitolapsia?


Ei tämä 4veekään leiki silloin omassa huoneessa kun hoitolapset ovat...
Kummallinen ratkaisu. Tai ehkä lapsi ei osaa jakaa lelujaan ja siksi ovat päätyneet tuohon.

Toisaalta, mutta onhan se tietty niinkin, että täytyyhän sitä omalla lapsella olla omat lelut eikä kaikkea tarvitse jakaa vieraiden kanssa jotka ovat 5pv viikossa hoidossa, koska hoitolapsilla on omat lelut....no

 

Yhteistyössä