Mitä mieltä olette eilisestä 4D dokkarista: 30+ ja neitsyt?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ap
Minä ihmettelen ...Kuvitellaan sellainen tilanne, että olisitte sinkkuja ja tapaisitte miehen (30+) joka olisi neitsyt? Mitä ajattelisitte? Voin rehellisesti sanoa, että hieman olisin ihmeissäni...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kaksonen:
Huvittaa 30-v nainen joka esiintyy pikkutyttömäisesti ja kuvittelee antavansa miehelle aarteen! :D
No sitä just, jotenkin naiiveja ajatuksia. ja muutenkin...kuka haluaa ottaa sian säkissä? jos ei yhtään tiedä millainen miekkonen on sängyssä, aika riski jättää avioliittoon asti ;)
 
nin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minä ihmettelen ...Kuvitellaan sellainen tilanne, että olisitte sinkkuja ja tapaisitte miehen (30+) joka olisi neitsyt? Mitä ajattelisitte? Voin rehellisesti sanoa, että hieman olisin ihmeissäni...
Mä toteisin et Heippa!
Ei tällä menneisyydellä olisi mitään yhteistä ihmisen kanssa joka luultavasti ajattelee hyvin ahtaasti seksistä.
 
???
Miksi ei saisi olla neitsyt? :eek:
Minä olin neitsyt kun mieheni tapasin 23v ja mieheni samoin, mut hän oli 30v. Enkä ihmetellyt ollenkaan.
Jotenkin tuntuu, että nykyaikana on maailmankaikkeuden ihmeellisin olento, jos ei ole ollut useampaa seksikumppania.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kaksonen:
Huvittaa 30-v nainen joka esiintyy pikkutyttömäisesti ja kuvittelee antavansa miehelle aarteen! :D
No sitä just, jotenkin naiiveja ajatuksia. ja muutenkin...kuka haluaa ottaa sian säkissä? jos ei yhtään tiedä millainen miekkonen on sängyssä, aika riski jättää avioliittoon asti ;)
Ai ihan riski :D :D
Minä otin sen riskin, ja hyvän sain ;)
Enkä ole uskis, minkään sortin!
 
vieras
Mun mielestä on vähän kyseenalaista edes kutsua näitä ihmisiä neitsyiksi. Onhan ne jotain seksiä kuitenkin jo harrasteet. Anaaliseksi ja suuseksi ainakin ovat aika yleisiä näillä vanhapiikaneitsyillä. Ja aivan varmasti suurella osalla on siellä "oikeassakin" reijässä käynyt jo tampooni. Eli ei nämä ole neitsyitä enää millään mittarilla.
 
bla
Itse olin uuden poikaystäväni ensimmäinen, mikä oli käsittämättömän hämmentävää. Ikää meiltä molemmilta löytyy siis 23 vuotta. Onneksi tyyppi ei kertonut asiasta ennen seksiä, sillä olisin ahdistunut mielettömästi. Olisin todennäköisesti sanonut koko ihmiselle näkemiin.
 
kukin tavallaan
Olihan siellä muutama todellinen tosineitsyt, kuten se joka miehensä kanssa suuteli - muuten hyvin kiihkeästi - ihka ensimmäistä kertaa ylipäänsä vasta alttarilla.

Eipä ihme, että olivat tavanneet netissä, kihlaus tapahtui ensilivetreffeillä ja häät olivat 4 kk päästä, ilm. siitä nettitapaamisesta laskettuna? Lihan himot ne on uskovaisillakin...
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä on vähän kyseenalaista edes kutsua näitä ihmisiä neitsyiksi. Onhan ne jotain seksiä kuitenkin jo harrasteet. Anaaliseksi ja suuseksi ainakin ovat aika yleisiä näillä vanhapiikaneitsyillä. Ja aivan varmasti suurella osalla on siellä "oikeassakin" reijässä käynyt jo tampooni. Eli ei nämä ole neitsyitä enää millään mittarilla.
Ei kai tamponi kenenkään neitsyyttä vie, höhlä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä on vähän kyseenalaista edes kutsua näitä ihmisiä neitsyiksi. Onhan ne jotain seksiä kuitenkin jo harrasteet. Anaaliseksi ja suuseksi ainakin ovat aika yleisiä näillä vanhapiikaneitsyillä. Ja aivan varmasti suurella osalla on siellä "oikeassakin" reijässä käynyt jo tampooni. Eli ei nämä ole neitsyitä enää millään mittarilla.
Ei kai tamponi kenenkään neitsyyttä vie, höhlä.
Fysiologisesti kyllä. Enkä näe mitään syytä jos immenkalvo on jo mennyt ja seksiäkin on tullut jo harrastettua niin eihän silloin mikään neitsyt enää ole, ei minun mielestäni.
 
muavöökuaföö
Jos on olosuhteista johtuen neitsyt, mä ymmärrän. Mut tää että toitotetaan asiaa ja esiinnytään kuin se 30-v pillu olis suurin aarre jollekkin miehelle, ni menee naurettavaksi. Halut on kuitenkin kovat. Siinä voi tulla suuri pettymys jos se mies ei sitä rasiaa jotenkin erityisesti osaakkaan ylistää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä on vähän kyseenalaista edes kutsua näitä ihmisiä neitsyiksi. Onhan ne jotain seksiä kuitenkin jo harrasteet. Anaaliseksi ja suuseksi ainakin ovat aika yleisiä näillä vanhapiikaneitsyillä. Ja aivan varmasti suurella osalla on siellä "oikeassakin" reijässä käynyt jo tampooni. Eli ei nämä ole neitsyitä enää millään mittarilla.
Ei kai tamponi kenenkään neitsyyttä vie, höhlä.
ei kaikki käytä edes tamponeja
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä on vähän kyseenalaista edes kutsua näitä ihmisiä neitsyiksi. Onhan ne jotain seksiä kuitenkin jo harrasteet. Anaaliseksi ja suuseksi ainakin ovat aika yleisiä näillä vanhapiikaneitsyillä. Ja aivan varmasti suurella osalla on siellä "oikeassakin" reijässä käynyt jo tampooni. Eli ei nämä ole neitsyitä enää millään mittarilla.
Ei kai tamponi kenenkään neitsyyttä vie, höhlä.
Fysiologisesti kyllä. Enkä näe mitään syytä jos immenkalvo on jo mennyt ja seksiäkin on tullut jo harrastettua niin eihän silloin mikään neitsyt enää ole, ei minun mielestäni.
Neitsyys meinaa sitä, ettei ole ollut yhdynnässä miehen kanssa. Eli fysiologisesti miehen penis ei ole käynyt emättimessä. Tamponi, tai mikään muukaan välinen, ei siis voi viedä neitsyyttä. Kyse ei ole vain immenkalvosta.
Mitä tulee suuseksiin ym. niin olen samaa mieltä. Sellaista ja kaikkea muutakin harrastanut mikää neitsyt ole..
 
prison
aika huvittavaa sanoisin vaikka en ole ohjelmaa nähnytkään. 30v on kuitenkin jo aika vanha, jos rehellisiä ollaan. minäkin olen 30v ja olen jo kuitenkin elänyt ja kokenut vaikka mitä, eikä kaduta pätkääkään.
 

Yhteistyössä