Mitä mieltä olet homoseksuaalisuudesta eheyttävästä koulutuksesta?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä mun persulaisluterilaisessa unelmayhteiskunnassa homous vaan yksinkertaisesti "kiellettäis". Avohomot sitten heitettäis maasta ulos.

Piilossa tehköön mitä lystää, mutta yhtäkään myönnytystä ja muutosta ei muuten yhteiskuntaan tarvita. Vähemmistöjen pitää sopeutua, ei enemmistöjen.

Ja se on just se miesten välinen se_si suurin kauhistus. Pikku bi-lepsoilu olkoon ok, moni mieskin tykkää. Toki nuokin leikit syytä pitää pois lasten silmistä.

Pitäs se _aatana tajuta, että karvaseen Pe_seeseen pökkiminen ei ole luonnollista. Esteettisyys kuuluu elämään ja tuosta ajatuksesta tulee osapuillleen oksennus.
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Echo ja m.e.k.
vierailija
Miten bisseys voisi olla yhtään sen sallittavampaa? Että homostelu on ehdotonta eitä, mutta bisseys ihan jees?

Muistaakseni jossain kirjoituksessa Echo on maininnut olevansa bisse. Tai on ollut. Eli puolet Echosta on/on ollut homoa ja puolet heteroa. Siihen nähden mun mielestä jotenkin ylimitoitettua tämä hänen ehdottomuutensa suhteessa homoseksuaalisuuteen, että liiaksi kieltää ja tuomitsee.

Koira älähtää, kun kalikka kolahtaa?
 
vierailija
Kyllä mun persulaisluterilaisessa unelmayhteiskunnassa homous vaan yksinkertaisesti "kiellettäis". Avohomot sitten heitettäis maasta ulos.

Piilossa tehköön mitä lystää, mutta yhtäkään myönnytystä ja muutosta ei muuten yhteiskuntaan tarvita. Vähemmistöjen pitää sopeutua, ei enemmistöjen.

Ja se on just se miesten välinen se_si suurin kauhistus. Pikku bi-lepsoilu olkoon ok, moni mieskin tykkää. Toki nuokin leikit syytä pitää pois lasten silmistä.

Pitäs se _aatana tajuta, että karvaseen Pe_seeseen pökkiminen ei ole luonnollista. Esteettisyys kuuluu elämään ja tuosta ajatuksesta tulee osapuillleen oksennus.
Mutta naista saa painaa hanuriin ja se ei ole lainkaan epäesteettistä?
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Kyllä mun persulaisluterilaisessa unelmayhteiskunnassa homous vaan yksinkertaisesti "kiellettäis". Avohomot sitten heitettäis maasta ulos.

Piilossa tehköön mitä lystää, mutta yhtäkään myönnytystä ja muutosta ei muuten yhteiskuntaan tarvita. Vähemmistöjen pitää sopeutua, ei enemmistöjen.

Ja se on just se miesten välinen se_si suurin kauhistus. Pikku bi-lepsoilu olkoon ok, moni mieskin tykkää. Toki nuokin leikit syytä pitää pois lasten silmistä.

Pitäs se _aatana tajuta, että karvaseen Pe_seeseen pökkiminen ei ole luonnollista. Esteettisyys kuuluu elämään ja tuosta ajatuksesta tulee osapuillleen oksennus.
Ai pikkulesboilu on ok. :rolleyes:
 
vierailija

Tuolla on aika laajaa pohdintaa...
 
Ja siksi on erityisen hyvä jos noita eheyttämishoitoja olisi riittävästi ja aivan vapaasti saatavilla kaikille niitä haluaville (mikä tosin ei taitaisi miellyttää niitä jotka miltei diktatorisen pakkosyötönomaisesti haluavat ahtaa ja työntää homostelu- ja transgender- yms. ideologioitansa jokaisen kurkusta alas).
En kyllä hyväksy minkään sortin ideologista tuputustakaan. Meillä mies siittää ja nainen tulee raskaaksi. Kaikki muu on ideologista, tieteenvastaista hölynpölyä.
 
Kyllä mun persulaisluterilaisessa unelmayhteiskunnassa homous vaan yksinkertaisesti "kiellettäis". Avohomot sitten heitettäis maasta ulos.

Piilossa tehköön mitä lystää, mutta yhtäkään myönnytystä ja muutosta ei muuten yhteiskuntaan tarvita. Vähemmistöjen pitää sopeutua, ei enemmistöjen.

Ja se on just se miesten välinen se_si suurin kauhistus. Pikku bi-lepsoilu olkoon ok, moni mieskin tykkää. Toki nuokin leikit syytä pitää pois lasten silmistä.

Pitäs se _aatana tajuta, että karvaseen Pe_seeseen pökkiminen ei ole luonnollista. Esteettisyys kuuluu elämään ja tuosta ajatuksesta tulee osapuillleen oksennus.
Ei tuo mikään ''persu'' yhteiskunta olis vaan lähempänä ISIS yhteiskuntaa.
 

Yhteistyössä