Mitä mieltä näin rajusta laihdutuksesta normaaliapainoisena? Sis. kuvia.

  • Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti
"aloittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;26852575:
Miten nuo kasvot ovat muuttuneet noin erinäköisiksi. Ei kyllä todellakaan tunnistaisi samaksi ihmiseksi kasvoista.
Niin on, jotenkin kauniimmaksi. Kai se lihavuus näkyy kasvoissakin sitten niin hyvin, jos sinne tuppa kerääntymään. Ja tietty terveellinen ruokavalio saa ihonkin voimaan hyvin.
 
"maksi"
En tykkää kropasta, jonka on saanut aikaan, liian timmi. Joku välimalli ennen ja jälkeen-kuvista olis omaan makuuni hyvä.

Eikä lähtötilanne ole normaalipainoinen, vaan lievä ylipaino. Selkä- ja vatsamakkaroita ei normaalipainon sisällä yleensä esiinny ollenkaan.
 
Girlie
No ei toi alkutilanne nyt ihan suosituspainoinen varmaan ollut, nykypäivän "normaali" ehkä. Minusta paksu. Mutta tulos on hieno! Urheilullinen jopa suorastaan. Ja tosiaan kasvot on somentuneet, tai jotenkin tulleet esiin.
 
pohdin
[QUOTE="maksi";26852617]En tykkää kropasta, jonka on saanut aikaan, liian timmi. Joku välimalli ennen ja jälkeen-kuvista olis omaan makuuni hyvä.

Eikä lähtötilanne ole normaalipainoinen, vaan lievä ylipaino. Selkä- ja vatsamakkaroita ei normaalipainon sisällä yleensä esiinny ollenkaan.[/QUOTE]

Samoilla linjoilla olen, pidän eniten sellaisesta välimuodosta. En ylipäätään yleensä tykkää, jos naisella alkaa sikspäkki erottua, kroppa muuttuu silloin helposti sellaiseksi tasapaksuisen pötkylän näköiseksi. Sellainen pehmeä vyötärön ja lantion kaari on kivempi.
 
välimallin plösö
Samoilla linjoilla olen, pidän eniten sellaisesta välimuodosta. En ylipäätään yleensä tykkää, jos naisella alkaa sikspäkki erottua, kroppa muuttuu silloin helposti sellaiseksi tasapaksuisen pötkylän näköiseksi. Sellainen pehmeä vyötärön ja lantion kaari on kivempi.
Höpö, höpö. Kovin naisellinenhan tuon on noissa jälkeen-kuvissa, suorastaan upea! Lihakset on naisellisia ja antaa terveen kuvan.
 
pilipali
Edestä tykkään tuosta keskimmäisesti kuvasta eniten, mutta selkä taas näyttää kyllä parhaalta oikeanpuolimmaisessa kuvassa.

Mutta omasta mielestäni melkein liiankin lihaksikas.. Varsinkin kun tuolla alempana on tuo pullistelu kuva niin hyi kamala.
 
"vieras"
Mahtavan, urheilullisen kropan on saanut. Lähtötilanne oli lievän ylipainon puolella. Nätit lihakset, ryhti parantunut ja varmaan energiaa riittää ihan eri tavoin, kuin aiemmin.

Ihmiset on nykyään niin lihavia, että ei enää nähdä hieman ylipainoista ylipainoisena. Normaalipainoisia haukutaan anorektikoiksi.
 
nykyisin normi
[QUOTE="maksi";26852617]En tykkää kropasta, jonka on saanut aikaan, liian timmi. Joku välimalli ennen ja jälkeen-kuvista olis omaan makuuni hyvä.

Eikä lähtötilanne ole normaalipainoinen, vaan lievä ylipaino. Selkä- ja vatsamakkaroita ei normaalipainon sisällä yleensä esiinny ollenkaan.[/QUOTE]

Kyllä noita vatsa- ja selkämakkaroita voi olla vaikka olisi kuin normaalipainoinen. Itse oon 163cm ja 54kg ja mulla on löllöä joka puolella. Johtuu siitä, että normaalisti olen aina painanut 46-48kg ja nyt tuo kaikki on tullut pelkkänä läskinä tähän kroppaan. Kun ei lihaksia pahemmin ole. Ei se paino katsos kerro kaikkea.
 
juust
Ei tossa varmaan paino ole mitenkään huimasti pudonnut kun läski on vaan muuttunut lihakseksi :)

Pääasiahan tuossa on jos hänellä itsellään on nyt parempi ja freesimpi olo.
Öh.. siis läskihän ei muutu lihakseksi, se läski pitää ensin laihduttaa pois ja sitten hankkia sitä lihasta.

Ja eikös tuo muutos kiloissa ollut kutakuinkin 13 kg? Alkupaino noin 65 kg ja loppupaino 52 kg. Miun mielestä se on ainakin prosentuaalisesti iso muutos.
 
minäää
Siis mikä sillä on tuossa toisessa polvessa, joku vamma/vika?
siis sellanen terävä ja röpeläisen näköinen, siis se polven sivu, niinku luu törröttäis/ois leikattu jotain?

Muuten: vau!
 
muovitutti
Hieno saavutus, tuosta en kyllä tiputtaisi enää grammaakaan enkä treenaisi lisää lihaksia vaan ylläpitäisin kuntoa.

Itsellä lähtenyt heinäkuun puolesta välistä vajaa 4kg ja nyt pitäs alkaa treenailla.
 
Öh.. siis läskihän ei muutu lihakseksi, se läski pitää ensin laihduttaa pois ja sitten hankkia sitä lihasta.

Ja eikös tuo muutos kiloissa ollut kutakuinkin 13 kg? Alkupaino noin 65 kg ja loppupaino 52 kg. Miun mielestä se on ainakin prosentuaalisesti iso muutos.
Öh... Nussitaan nyt sitä leppäkerttua...

En lukenut, en jaksanut, katsoin vain kuvat :) Mutta hurjan pudotuksen olisin nähnyt siinä jos alkupaino olis ollut sen 100kg ja loppupaino sen vaikka 60kg. Jokainen katsoo sitten tietty omalla tavallaan..
 
Hieno saavutus, mutta ei tuossa mun mielestä missään nimessä ole rajusta laihdutuksesta kyse.Raju laihdutus on mun mielestä esim. lähtöpaino 110 kg ja tavoitepainona joku 60 kg, jos pituus ois esim. 165 cm.
 

Yhteistyössä