En ole koskaan ymmärtänyt tätä asiaa. Miten se voi olla niin kamalaa? Minulle ei ole tuottanut mitään vaikeuksia.
heh heh...Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:Ihan yhtä rakas on vaikka ei mielellään vaippoja vaihdakkaan.
Pelkän pisuvaipan voi vaihtaa "pitkin hampain" mutta kakka vaippaa ei vaihda jos vain mahdollista (en todellakaan tarkoita että lapsi joutuisi sen takia kulkemaan kakat vaipassa, mies vaihtaa vaipan jos on pakko).
Meidän perheen isi yksin kertaisesti ei kestä mitään "ällöä", on vähän prinsessa
Minä hoidan kakat ja oksut niin lasten kuin lemmikkien, avaan tukkeutuneet viemärit ja pesen lattiakaivot :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja hyi!:"kaikki kelpaa mieheksi mutta harvat isäksi" ja näin one; ei tuollainen mies isäksi kelpaa.itsekeskesyyshän katoaa oman lapsen tarpeiden edessä
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:No mä sanoisin sellaiselle miehelle että mitäs nyt tehdään kun en mäkään voi niitä vaippoja vaihtaa
Kannattaa käyttää kahta kortsua pällekäin jos ei pysty omaa lastansa hoitamaan.
Miksi pitäisi pakottaa, kun se on ihan luonnollista. Vai istutteko te äidit sen vauvan kanssa 24/7 että jos lapselle tulee kakka housuun niin miehen ei tarvitse vaihtaa. Meillä mies on lasten kanssa ollut niin paljon syntymästä lähtien, että on lasten hoitokin ihan normaalia!Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:ööö..pitääkö siitä sit jotain ajatella erikseen?
Ei mua haittaa yhtään et tuo oma miekkonen ei kakkavaippaa vaihda (varmasti vaihtais jos olis pakko) mut miks mun olis pitäny se pakottaa?omituisempaa mulle olis ollu väkisin toinen pakottaa vaippaa vaihtamaan, et se olis sit "oikee isä"
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Aivan sama, kunhan omani vaihtaa.
Alkuperäinen kirjoittaja SonataSelene:un mies ei vaihda vaippaa. jos oon kotona ja nukun ku lapsi kakkaa niin se tulee herättää. mua ainakin vituttaa tosi paljon. miehen mielestä on niin ällöä ettei pysty kuulema vaihtaa. ite luulen että se on päättäny että se on ällöä eikä siks sitä tee. on sekin tapa olla tekemättä jotain. sama homma kissanhiekan kaa. ja imurointi ei onnistu koska ei "osaa". ihan ku se olis niin vaikeeta. pistää välillä oikee vihaseks tommonen että toinen joutuu sit tehä kaikki epämiellyttävät asiat. :/