Alkuperäinen kirjoittaja nii:
Alkuperäinen kirjoittaja ounou:
Alkuperäinen kirjoittaja nii:
Alkuperäinen kirjoittaja ounou:
Siitä vaan "tehtailemaan" jos kuvittelee että lapset kasvattavat itse itsensä ja kelna tuilla voisi elää herroiksi,itse en sen vuoksi ainakaan lapsia hommaisi
katsos kun varmemmin saa rahaa kun on elätettäviä.
samaan kastiin kuuluu kun muutkin juopot pummit.
vähemmän saa rahaa kuin työtön tai muu pummi!
ehkä siä miss sä asut. täälä paikkakunnalla saa paljon enemän. sossu antaa mitä vaan. noh,enpä oo päässy kokeileen sossusta pummimista. jotkut saa ja jotkut sit taas ei.
Mä olen kerran käynyt,mies tuli lomautetuksi,työttömyystuet ei tulleet ja elelimme viisi henkinen perhe minun minimiäitiyspäivärahalla. Yhtiövastikkeet jäi maksamatta,ruokaan ei ollut rahaa kaikki laskut erääntyivät,lääkkeisiin ei ollut varaa jotenka lapsen astmalääkitys katkesi.
Menin nolona sossuun josta emme saaneet mitään. Käskivät myymään asunnon pois,saisihan siitä rahaa.
Seurakunnalta saimme paketin jossa oli näkkileipää,vehnäjauhona,puurohiutaleita sekä maitojauhetta.
En ole ainakaan minä päässyt lapsistani rikastumaan,menisin töihin jos vain joku huolisi,kun on kuitenkin sellainen sairasu etten ihan joka työtä voi tehdäkään.Hakemuksia lähetin eilenkin 8 kpl!!!