Mitä mä teen väärin?? vähähiilarinen ruokavalio

  • Viestiketjun aloittaja "wiia"
  • Ensimmäinen viesti
"Vilma"
[QUOTE="wiia";28129096]Tätä mä olen pohtinutkin, väsyttää meinaan ihan kamalasti, tai et puhti on pois. Joo toi kuvaa hyvin toi et taju lähtee koska välillä on tuntunu ihan siltä![/QUOTE]


Unohda oikeasti toi vhh, koska se ei kyllä kaikille teholiikkujille sovellu. sähän liikut tosi paljon, joten annoskokoja pienentämällä ja kiinnittämällä huomiota hiilareiden määrään, sun pitäisi kyllä laihtua ihan varmasti. Mitkä sun lähtömitat muuten on?
 
"wiia"
[QUOTE="eee";28129148]Jos hän on syönyt 2 krt päivässä jogurttia, niin kyllä luulen että siitä on tullut enemmän kuin pari desiä yhteensä. Eikä ap ole maininnut mitään kummallisen pienistä annosko'oista, että jos nyt oletetaan että hän syö ihan normaaleja perusannoksia, niin tuskinpa kyseessä on ollut alle 100 g lohta.

Niin, kananmunia en vielä maininnutkaan, niistäkin saa rasvaa ja niitäkin ilmeisesti meni sentään useampia.[/QUOTE]

Tässä määriä, jugua otan sen 2 ruokalusikallista ja siihen siemeniä. iltapäivällä 1 ruokalusikallinen marjoja, se riittää maustamaan. Ja tosiaan annokset on pieniä, lautaskokoni on salaattilautasen luokkaa ja lohta ostin sellasen hieman vajaa 300g palan kalatiskiltä, lohesta söin 1/3 osan tänään. Yksi keitetty kananmuna ja 2 siivua pekonia. Kukkakaalimuussia 1 dl, ja nautaa oli yksi pihvi, 100g osapuilleen ja vihersalaattia siihen.
 
"Vilma"
Mua kiinnostaisi tietää, paljonko te tosi-karppaajat liikutte? Ihanko oikeasti joku pystyy vetämään viikossa useamman kuntosalitreenin (maksimipainot), lenkkejä, jumppaa tai muuta aerobista treeniä, kahvakuulaa jne????

Menee kyllä mulla yli hilseen jos joku siihen pystyy...
 
selkeehomma
[QUOTE="Vilma";28129219]Mua kiinnostaisi tietää, paljonko te tosi-karppaajat liikutte? Ihanko oikeasti joku pystyy vetämään viikossa useamman kuntosalitreenin (maksimipainot), lenkkejä, jumppaa tai muuta aerobista treeniä, kahvakuulaa jne????

Menee kyllä mulla yli hilseen jos joku siihen pystyy...[/QUOTE]

En yhtään. Kiinteydyin ilmankin. Arjen hyötyliikuntaa lähinnä. Itselleni karppaus sopi siksikin, ettei tarvinnut liikkua laihtuakseen.
Jos liikuin (kuntonyrkkeilyä harrastin puoli vuotta ja satunnaista lenkkeilyä) tein tuon pähkinätempun.

Peruskunnon takia olisi toki hyvä liikkua ja tiedostan sen kyllä.
 
"wiia"
[QUOTE="Vilma";28129198]Unohda oikeasti toi vhh, koska se ei kyllä kaikille teholiikkujille sovellu. sähän liikut tosi paljon, joten annoskokoja pienentämällä ja kiinnittämällä huomiota hiilareiden määrään, sun pitäisi kyllä laihtua ihan varmasti. Mitkä sun lähtömitat muuten on?[/QUOTE]

Mä olen 175cm ja painan 86kg, eli pudotettavaa olis kyllä. Olen aina ollut kova liikkumaan, lasten saannin jälkeen kiloja tullu vaan lisää ja vaikeempi saada pois. Nyt oon tietosesti vaan lisänny tota liikuntaa taasen että periaatteessa luppoaikaa ei päivässä hirveesti jää. Viimepäivinä oon vaan kummeksunu tätä heikohkoa oloa, puhti loppuu kesken ja loppupäivän vedän silleen puhallellen et pakko olis jaksaa ja jaksaahan sitä. Tuli vaan mieleen tossa aiemmin joku kirjoitti tosta pco:sta, mullahan on pco tyyppiset munasarjat, ultrassa todettiin noin 2v sitten. liekkö sillä osuutta nyt mun oloon?
 
"Vieras"
[QUOTE="Vilma";28129219]Mua kiinnostaisi tietää, paljonko te tosi-karppaajat liikutte? Ihanko oikeasti joku pystyy vetämään viikossa useamman kuntosalitreenin (maksimipainot), lenkkejä, jumppaa tai muuta aerobista treeniä, kahvakuulaa jne????

Menee kyllä mulla yli hilseen jos joku siihen pystyy...[/QUOTE]

Mun ruokavalio koostuu noin 90g proteiinia, alle 20g hiilareita ja 120g rasvaa. Lenkkeilen vähintään viitenä päivänä viikossa, yleensä 7 kilometrin reipas kävelylenkki. Lisäksi kuntosalia kolmena päivänä viikossa, sekä 2-3 juoksumattolenkkiä. Ja kaiken teen ihan tosissaan ja hyvin jaksan. Hiilarit tekevät minusta väsyneen, tällainen ruokavalio sopii paljon paremmin.
 

Yhteistyössä