On moniakin mitä en ostais, nyt tulee mieleen erinäiset pyssyt, ja etenkin ne mihin ladataan niitä kovia muovikuulia, eikä meille myöskään tuu trampoliinia.
Meillä poika teki pyssyn näkkäristä ja sen jälkeen hellyin ostamaan "oikean" lelupyssyn. Minun mielestä se televisio on se pahin "lelu" mitä lapsilla on..Alkuperäinen kirjoittaja Jasuliini:Ja minä olen tuohon asiaan sitä mieltä että varsinkin poikalpsilta ei tule kieltää pyssyleikkejä,jostain ne sen pyssyn keksivät kuitenkin,vaikka legoista rakentaa jos ei muuta.
Jos lapsi ei ole koskaan nähnyt pyssyä eikä kuullut niistä puhuttavan, niin miten hän osaa sellaisen rakentaa? Mun mielestä lapsia, sekä tyttöjä että poikia, tulisi säästää noilta pyssy- ja sotaleikeiltä. Kun ne ei oikeasti ole mitään leikin asioita. Miksi oletetaan, että kyllä poikien pitää leikkiä pyssyillä, kun pojat on poikia ja ne tarvitsee niitä pyssyleikkejä? Maailmassa on miljoona muutakin leikkiä ja aihetta leikkiin.Alkuperäinen kirjoittaja Jasuliini:Ja minä olen tuohon asiaan sitä mieltä että varsinkin poikalpsilta ei tule kieltää pyssyleikkejä,jostain ne sen pyssyn keksivät kuitenkin,vaikka legoista rakentaa jos ei muuta.
Tai aggression ja vihan kehittymistä...Alkuperäinen kirjoittaja leikki on leikkiä:Psykologien mukaan pojat tarvitsevat taistelu- ja pyssyleikkejä, ne auttavat aggression ja vihan hallinnan kehittymistä...