ei hienostelija
Ciraf, Napero, Lassi & Lotta on meillä todettu hyviksi merkeiksi. Ilmaa en suostu pelkästä merkistä maksamaan.
Miksi ajattelet minun hermostuneen? En toki. Mielestäni palvonta sanana tarkoittaa jotain ihan muuta, kuin mitä ajattelisin käyttää keskustelussa, jossa puhutaan lastenvaatemerkeissä.Alkuperäinen kirjoittaja Fiksu:Miksi ihmeessä hermostut? Minusta tällainen merkkilähtöinen keskustelu on harvinaisen typerää, koska merkki sinänsä ei takaa yhtään mitään. Korkeintaan kalliin hinnan. Tämä on minun mielipiteeni, ei absoluuttinen totuus.Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:Sinähän se fiksu olet!Alkuperäinen kirjoittaja Fiksu:Mä en fanita mitään merkkiä, vaan hyvää hinta-laatusuhdetta ja kauniita kuoseja. Merkkien palvonta on harvinaisen typerää.
Ei kai kukaan merkkien PALVONNASTA mitään ole puhunut. Olisiko sinulle mieluisampi kysymyksen asettelu tämä:
Mitkä ovat suosikki lastenvaatemerkkisi?
Mistä merkeistä pidät?
Muuten, lastenvaatemerkki on yhdyssana.Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:Miksi ajattelet minun hermostuneen? En toki. Mielestäni palvonta sanana tarkoittaa jotain ihan muuta, kuin mitä ajattelisin käyttää keskustelussa, jossa puhutaan lastenvaatemerkeissä.Alkuperäinen kirjoittaja Fiksu:Miksi ihmeessä hermostut? Minusta tällainen merkkilähtöinen keskustelu on harvinaisen typerää, koska merkki sinänsä ei takaa yhtään mitään. Korkeintaan kalliin hinnan. Tämä on minun mielipiteeni, ei absoluuttinen totuus.Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:Sinähän se fiksu olet!Alkuperäinen kirjoittaja Fiksu:Mä en fanita mitään merkkiä, vaan hyvää hinta-laatusuhdetta ja kauniita kuoseja. Merkkien palvonta on harvinaisen typerää.
Ei kai kukaan merkkien PALVONNASTA mitään ole puhunut. Olisiko sinulle mieluisampi kysymyksen asettelu tämä:
Mistä merkeistä pidät?
Miksi osallistut keskusteluun, jota pidät typeränä? Tiedän toki, että aina keskusteluihin ilmestyy harmaita nimimerkkejä, jotka haluavat provosoida. Eikä siinä mitään, kyllä maailmaan ääntä mahtuu.
Ihanko totta??Alkuperäinen kirjoittaja Fiksu:Muuten, lastenvaatemerkki on yhdyssana.Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:Miksi ajattelet minun hermostuneen? En toki. Mielestäni palvonta sanana tarkoittaa jotain ihan muuta, kuin mitä ajattelisin käyttää keskustelussa, jossa puhutaan lastenvaatemerkeissä.Alkuperäinen kirjoittaja Fiksu:Miksi ihmeessä hermostut? Minusta tällainen merkkilähtöinen keskustelu on harvinaisen typerää, koska merkki sinänsä ei takaa yhtään mitään. Korkeintaan kalliin hinnan. Tämä on minun mielipiteeni, ei absoluuttinen totuus.Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:Sinähän se fiksu olet!Alkuperäinen kirjoittaja Fiksu:Mä en fanita mitään merkkiä, vaan hyvää hinta-laatusuhdetta ja kauniita kuoseja. Merkkien palvonta on harvinaisen typerää.
Mistä merkeistä pidät?
Miksi osallistut keskusteluun, jota pidät typeränä? Tiedän toki, että aina keskusteluihin ilmestyy harmaita nimimerkkejä, jotka haluavat provosoida. Eikä siinä mitään, kyllä maailmaan ääntä mahtuu.
Totta on tuo. Kyllä meiltä löytyy enimmäkseen ihan normi kaupasta ostettuja vaatteita. Uniikkivaatteiden hinta on myös melko korkea..Alkuperäinen kirjoittaja km:mun mieheni on myös tarkka tässä asiassa. Haluaa, että ostetaan mahdollisimman paljon suomessa tehtyä tai käsintehtyä. Mutta pakko on ostaa ketjujenkin vaatteita, niitä suomessa/käsintehtyjä ei kertakaikkiaan oon tarjolla niin paljoa että voisi niillä kattaa koko vaatevalikoiman.Alkuperäinen kirjoittaja Uuni:Minä todella arvostan vain itse tehtyjä tai jonkun pientuottajan tekemiä uniikkivaatteita, joista voi varmuudella sanoa missä ja kuka ne on tehnyt. Noiden peruskaupan vaatteiden kohdalla pohdin aina vähän ehkä liikaakin missä tai missä olosuhteissa se on tehty.
Mun mielestä novacheck on parasta burrea.Alkuperäinen kirjoittaja Miranda:Minusta nuo merkkivaatteet on ällöjä, eikä taatusti kivoja päällä. Kauhein kaikista on se burberryn ruutukuosi. YÖK!!
Harvinaisen samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Miranda:Minusta nuo merkkivaatteet on ällöjä, eikä taatusti kivoja päällä. Kauhein kaikista on se burberryn ruutukuosi. YÖK!!
Burberry tekee muitakin vaatteita kuin ruutukuosillisia. Itsekään en erityisemmin pidä siitä ruutukuosista vaikka muuten Burberry on yks lempparimerkeistä.Alkuperäinen kirjoittaja Miranda:Minusta nuo merkkivaatteet on ällöjä, eikä taatusti kivoja päällä. Kauhein kaikista on se burberryn ruutukuosi. YÖK!!
Oi, samoin minä olen saanut paljon kehuja siitä, kuinka kauniisti olen lapseni pukenut. Ja vaatteet on ostettu pääasiassa Lindexistä, KappAhlista ja H&M:ltä. Ei se merkki, vaan se taito yhdistellä vaatteitaAlkuperäinen kirjoittaja Laura:Minun lapsellani on tosi paljon Burberryn vaatteita. Kehuja on saanut, kun on nätisti puettu.
Oi, kun sinua tuntuu ärsyttävän tämä ketju ja merkkivaatteet.Alkuperäinen kirjoittaja Fiksu:Oi, samoin minä olen saanut paljon kehuja siitä, kuinka kauniisti olen lapseni pukenut. Ja vaatteet on ostettu pääasiassa Lindexistä, KappAhlista ja H&M:ltä. Ei se merkki, vaan se taito yhdistellä vaatteitaAlkuperäinen kirjoittaja Laura:Minun lapsellani on tosi paljon Burberryn vaatteita. Kehuja on saanut, kun on nätisti puettu.
Tätä on hyvä peesailla. =)Alkuperäinen kirjoittaja KeepGoing:Just näin. Täysin samat sanat.Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:En mitään.
Merkillä ei ole MITÄÄN väliä.
Ostan vaatteita sen perusteella mikä näyttää kivalta ja on käytännöllinen ja mukava päällä.
Minä ostanAlkuperäinen kirjoittaja KK:Kuka tyhmä ostaa jonkun Gantin 50 ? paidan muksulleen, mikä on pieni vähän ajan päästä, muutenkin jotain 50 ? paitoja, ei oo järkee ei. En mä ainaka tarhaan ostais kalliita paitoja, saman ajaa tyyliin 10 ? paita.