saako kysyä miksi? Itketit siis.Välttelen koulutehtävien tekemistä palstaillen. Päätä särkee, kun itketin itseäni eilen illalla just ennen nukkumaanmenoa. Ollaan vietetty sisäpäivää, maalailtiin tytön kanssa uusilla maaleilla.
Saa kysyä. Mulla on vähän vaikeuksia päästä kiinni tuloksettomien induktiohoitojen aiheuttamiin pettymyksiin. Elokuusta asti yritetty hoidoilla lasta, sunnuntaina viimeisin nega. Mua alkoi pelottamaan se, kun en tunne oikein mitään surua, katkeruutta, pettymystä tms asian tiimoilta.saako kysyä miksi? Itketit siis.
Mä haluan jäätelöä... Mahtaisko ukko vielä tuoda sitä mulle vaikka se jo aamiaisen kiikutti sänkyyn.
:hug::hug:Saa kysyä. Mulla on vähän vaikeuksia päästä kiinni tuloksettomien induktiohoitojen aiheuttamiin pettymyksiin. Elokuusta asti yritetty hoidoilla lasta, sunnuntaina viimeisin nega. Mua alkoi pelottamaan se, kun en tunne oikein mitään surua, katkeruutta, pettymystä tms asian tiimoilta.
Menin sitten lukemaan Meinasin kaatua ja sain kyynelkanavat auki. Melkein pakko saada porattua edes kerran epäonnistuneen kierron päälle, jotta tuntuu kevyemmälle ja puhtaammalle.
Kiitos.:hug::hug:
Paljonkos pakkasta?Alkuperäinen kirjoittaja Koti-iskä;25565773:Sisällä muksun kanssa kun ulos ei oikein viitsi mennä kun on kunnon pakkanen...
-19Paljonkos pakkasta?