Mitä kuuluu teille tänään??

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;25566130:
Kiitos kiitos. :D Ei vaan oo kauhean juhlallinen olo ja kummasti kolotti joka paikkaa ku nousin aamulla sängystä - näin nopeastiko se vanheneminen iski? ;)

Ei sille kumminkaan voi mitään, miks pitäiskään voida. :)

Paranemisia PinkLilylle, sairastaminen vaatii aina veronsa. :hug:
Kiitos.

Paljonkos sitä ikää sitten on mittarissa?
 
Väsyttävä pakkaspäivä, töitä puol viiteen asti.
Palkkapäivä tänään, jee, laskut maksettu. =)
Ovista ootellaan ja tikutetaan, toivottavasti ovis löytyy.
Ootan jo huomista, että saisi kuulla sokerirasitustestin tulokset.

Onnea paljon kaunishäntäiselle oravalle ! =) :flower:

PinkLily toivottavasti parannut pian, kurjaa sairastaa. :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Joka paikkaa kolottaa, käsi on ihan rampa ja muksuilla menee taas liian lujaa. ELi aika normaalia menoa :)

Ai niin, sain vahvistuksen et pääsen ensi viikon lauantaina lähtemään Radio Rockin risteilylle. Edellisestä vapaasta ajasta onkin menny jo yli puoli vuotta :D
 
Mulle kuuluu pas**a. Siis ihan uskomaton ketutus päällä aiheesta toivottoman nössö mies ja käsittämättömän paskat appivanhemmat. Ja mulla kun oli niin hyvä päivä aina tunne 6n asti. Jotenkin niin vaikea käsittää miten toiset ihmiset sietää ihan mitä tahansa sillä perusteella että "ne on mun vanhemmat." Ja nyt ei todellakaan ole kyse mistään yhyy, ilkeä anoppi haukkuu mun ikkunaverhoja jutuista, vaan paljon isommista asioista. Räy.
 
IhanaValo
Onnea Kaunishäntäiselle oravalle!

Ja paranemisia kipeenä oleville! Ja ihan muuten vaan isot :hug: kaikille ketkä sitä tuntee tarviivansa, syystä tai toisesta!

Itellä ollu ihan ok päivä, aamulla menin harjotteluun, oli aika hiljasta..sit mies tuli lasten kans hakemaan miut ja kotona syötiin ja sit vaan olla möllöiltiin.
Lapsille piti vielä illalla hermostua kun eivät meinanneet millään rauhottua nukkumaan mut sekin on ihan normaalia meillä...

Mietin tässä meniskö itekin jo unten maille, mut mies lähti töihin eikä oo minuu nukuttamassa :( Orpo olo ku ei oo ketään kuorsaamassa minuu uneen :)
 

Yhteistyössä