mitä kokoa tahtosit olla?

• Viestiketjun aloittaja sopevaa
  • Ensimmäinen viesti
sopevaa
minkä kokoinen haluaisit olla?
pituinen ja painoinen?
tuosta missiketjusta tuli mieleen tämmönen...
itse olen lyhyt ja hiukan alle 50kiloa ja ihan sopiva.bmi n.20
liikun paljo,olen tyytyväinen että kiloja ei oo tippunu enempää. ja pituutta en halua lisää.(alle 160)

No (vaate)kokoa pienempi kuin nyt. Silloin olisin myös normaalipainoinen (nyt 3 kiloa lievän ylipainin puolella) ja pituus on 167cm. Kesän alkuun mennessä nuo mitat pitäis olla hallussa... B)

jaa... olen 165 senttiä pitkä ja painan n. 80 kiloo. käytän vaatteista riippuen 38-42 vaatteita. Aikeissa olis jossain vaiheessa päästä tohon 38 kokoon. Tosin olen ihan tyytyväinen näinkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja olava:
jaa... olen 165 senttiä pitkä ja painan n. 80 kiloo. käytän vaatteista riippuen 38-42 vaatteita. Aikeissa olis jossain vaiheessa päästä tohon 38 kokoon. Tosin olen ihan tyytyväinen näinkin :)
Mä painan aika monta kiloa vähemmän samalla pituudella eikä mulla kyllä mahdu päälle 38-42 vaatteet :eek: Riippuu kyllä hiukan vaatefirmastakin, eri merkeillä on aikamoiset kokoerot vaatteissa

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Mä painan aika monta kiloa vähemmän samalla pituudella eikä mulla kyllä mahdu päälle 38-42 vaatteet :eek: Riippuu kyllä hiukan vaatefirmastakin, eri merkeillä on aikamoiset kokoerot vaatteissa
Niinpä... mä käytän (siis pöllin) tuon vanhemman tytön vaatekaapista just pari paitaa itelleni :) tyttö on 9v ja käyttää 160-170 cm vaatteita, osaa on ihan turha tunkee mun päälle, mut osa taas menee heittämällä.

Kyllä mulla on nyt hyvä, pituudesta en ole varma jotain 165cm kai, puntari näytti tänä aamuna 51,9kg, yleensä kilon pari enemmän mut olen ollu taas nestepitosella liian kauan ts. juopotellu. Ehkä voisin ottaa muutaman kilon lisää mut tämmöselle urheiluhullulle se on haavetta vain. Pitäs kai alkaa mässäileen roskaruokaa vain. :whistle:

Niinpä... mä käytän (siis pöllin) tuon vanhemman tytön vaatekaapista just pari paitaa itelleni :) tyttö on 9v ja käyttää 160-170 cm vaatteita, osaa on ihan turha tunkee mun päälle, mut osa taas menee heittämällä.
Ompas iso tyttö!
Meidän 9v käyttää 130 cm, nekin on kyl levydestä isoja, mut pituutta pakkoolla jo toi.
Mula oli liavimmillani vaatekoko 42, olin 162 cm ja 74 kiloa. Tosin on mulla kokoa 46 oleva paita, eikä se oo yhtän iso! Ja eilen ostin S kokoisen paidan joka on sopiva. Mut mun lihat on persiissä ja reisissä :/

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Ompas iso tyttö!
Meidän 9v käyttää 130 cm, nekin on kyl levydestä isoja, mut pituutta pakkoolla jo toi.
Mula oli liavimmillani vaatekoko 42, olin 162 cm ja 74 kiloa. Tosin on mulla kokoa 46 oleva paita, eikä se oo yhtän iso! Ja eilen ostin S kokoisen paidan joka on sopiva. Mut mun lihat on persiissä ja reisissä :/
On likalla 140 cm vaatteitakin :) mulla on tätä imetysvälineistöä (en kyllä imetä) suotusen verran että tekee paitoihin lisää kokoa heti. Mulla tuo pläski on lantiolla kaikki. Kaiken lisäks olen tällänen X vartaloinen ni olis toosi täydellistä ku viittis saada aikaan ja sais lantiolta vähän poies :) Masulla roikkuu vaan löysää nahkaa synnytysten jäljiltä :kieh:

ihme ja kumma
Näytät varmaan makkaralta mikäli ahtaat itseni tuohon 38 kokoon. Olen itse 165cm ja painan 50kg. Silti joudun ostamaan esim. alushousut kokoa 38 (lantio 88cm)

Yhteistyössä