mitä kivaa teille on viime aikoina tapahtunut?

pitäisi varmaan koputtaa puuta ;)

mulla loppuu hoitovapaa huhtikuussa ja olin palaamassa kauppaan joka on auki joka päivä 7-22. mies on myös vuorotöissä ja ahdisti tuo tuleva vuorotyön ja päiväkodin yhteensovittaminen.

no mutta, sain siistin sisätyön asiakaspalvelusta hyvillä työajoilla ja lapsetkin saivat heti päiväkotipaikat kivan pienestä päiväkodista!

lisäksi satuin ilmeisesti oikeaan aikaan El Naturalistan sivuille ja sain 60 eurolla kahdet kengät :D
 
"Pusse"
Oon hermonnut vanhempainrahapäätöksen kanssa tässä pari viikkoa, äitiysloma alkoi jo 3.1., laskettu aikakin oli ja meni (lapsi tosin ei vielä ole halunnut ulos, odottaa sekin ehkä ensin sitä päätöstä), ja minusta ja Kelasta riippumattomista syistä Kela ei ole voinut päätöstä tehdä. Tänään taas kerran soitin Kelaan ja kysyin että joko ne on tarvittavat tiedot saaneet. Oletin että vastaus on ei koska Kelan verkkopalvelussa ei tänäänkään näkynyt mitään uutta.

Mutta meinasin kavuta linjoja pitkin pussaamaan sitä naispuolista asiakaspalvelijaa, kun se sanoi että kaikki on saatu perille viime perjantaina ja päätös tulee pian! Jihhhuu! :D
Yksi asia vähemmän hermoiltavana...
 
[QUOTE="minä";23118779]Mä sain seksiä eilen, se oli kivaa. :)[/QUOTE]

Peesi :D

Todellisuudessa tulin vastaamaan, että tein tänään ensimmäisen palkallisen työpäiväni opiskelemallani alalla. Ihanaa saada palkkaa siitä, mitä on harjoitteluissa tehnyt ihan ilmaiseksi :) Varsinkin kun raha tulee todella tarpeeseen.
 
"Kenguru"
Vastaan tylsästi, mutta nämä on jatkuvia kivoja asioita joita on tapahtunut: kiva mies, kivat lapset, kivat lemmikit, kiva työ, kiva opiskelu, kivoja kavereita, hyvä terveys, hyvä rahatilanne, kiva asunto, kiva auto, kivat sisarukset, kiva äiti, kiva anoppi, kiva olo henkisesti, kiva kun saa asua Suomessa, ja nauttia kivoista vuodenajoista.
 
my
Teinin kaveri sai mun vanhan pöytätieskan rouskun toimimaan ja teini latas kaikki valokuvat turvaan ulkoiselle kovalevylle :D jee saan heittää ton toosan pois ja tohon missä se on ollu tilaa viemässä mahtuu kaappi mihin saa tätä kaaosta pois täältä lattioilta ja päälisiltä :heart:
 
Sain työviikon loppuun kunnialla, vaikka välillä tuntui, ettei se ikinä lopu. No, olisi se tietty loppunut joka tapauksessa. Sain tänään uuden kaulimen (Justiinalta päivää) ja kaksi muottia, joita olinkin jo odotellut.

Muutoinkin on iloinen mieli, oli kaunis sää tänään ja elämä tuntuu mukavalta.
 

Yhteistyössä