Mitä joulupöydästä EI löydy?? ( ainakaan jos saatte itse päättää)

Shedsa
Silliä, lipeäkalaa tai maksalaatikkoa. Mulla menee äkkiä ruokahalu jo pelkästä hajusta. Silli on noista ainoa joka sieltä kuitenkin löytyy, koska useampi ruokailija siitä pitää.
 
Porkkanalaatikkoa, maksalaatikkoa, lipeäkalaa ei ainakaan. Maksalaatikko muutoinkin on meillä ihan arkiruoka, vaikkei sitä kauheasti syödäkään. Silliä ei tarttis olla, mut vanhempieni joulupöydässä sitä varmasti on.
 
[QUOTE="miima";27682787]makaroni,- tai maksalaatikkoa. eivät kuulu mielestäni jouluun. Mut kaikkea muuta perinteistä KYLLÄ :D ![/QUOTE]

Varmaan makaroonilaatikolla tarkoitetaan sitä lihatonta makaroonilaatikko, ainakin olettaisin näin (lisäke siinä missä potut) .
Pentuna meillä ei ikuna ollu koskaan silliä eikä lipeä kalaa.
 
Blue
Lipeäkalaa ei syödä (kuuluisi joulupöytään mutta kukaan ei siitä tykkää), samoin kuin joiltain löytyviä makaronilaatikkoa ja karjalanpaistia (eivät kuulu joulupöytään meillä).

muoks. Lisätään nyt vielä ettei mitään eineksiä (valmiitä laatikoita, rosollia, luumukiisseliä tms) vaan itse tehdään kaikki.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
5hklöperhe
Ei tule lipeäkalaa eikä silliä, jos se nyt jossain joulupöytään kuuluu. Ei rosollia.

Aika moni tuntuu olevan nirsolla linjalla, mistä johtuu ettei ole opittu syömään perinteisiä jouluruokia? Jotenkin hassua jos sieltä pöydästä ei maistu muu kuin kinkku :D
 
Minni-hiiri harmaana
Makaronilaatikkoa. Kotona se tehtiin ennen ilman jauhelihaa ja siihen laitettiin vähän sokeria. Hyvää se oli, mutta en ole sitä omaan joulupöytääni tehnyt (itseäni varten).
 
Mun joulupöytään voi laittaa ruoista melkein mitä tahansa. Saan joulun aikaiseksi vaikka tortilloita syöden, mutta se mitä meidän pöytään ei tule on kertakäyttöastiat tai kertakäyttöiset tarjoiluastiat. Kaiken maailman foliokipot, kiitos ei.
 
lipeäkalaa ei helvetissä.. Meillä joulupöydän antimet vaihtuu ku mun suku on pohjalaista ja miehen savolaista.

Enää ei meidän puolen suvun joulupöydästä löydy mm. kaljavelliä eikä klimppisoppaa.. Niitä tehtiin kun olin pieni. Kukaan muu kuin mumma ja paappa ei niitä syöny:D

Itse en syö laatikoita enkä silliä, en graavilohta. rosolli menee. Kalkkuna ei kuulu suomalaiseen joulupöytää vaan kyllä se KINKKU täytyy olla:D
 

Yhteistyössä