Mitä joulupöydästä EI löydy?? ( ainakaan jos saatte itse päättää)

surr
Kalaa, missään muodossa. Homejuustoja. Rosollia. Hillosipuleita. Kalkkunaa. Joululimppua, ei leivän pidä olla makeaa. Ei alkoholia, sen puoleen viininä kuin missään muussakaan muodossa.
 
Meille ei tänä vuonna tuu porkkanalaatikkoa eikä rosollia, kun ei tän vuotisesta porukasta kukaan niitä syö. Lisäks uupuu (kuten kaikkina vuosina) lipeäkala ja sillit. Maksa/makaronilaatikko puuttuu myös, kun en ees miellä niitä jouluruuiksi.
 
"sss"
Ei tarviis olla mitään niitä laatikkoruokia, eikä riisipuuroo. Mulle kelpais pelkästään kinkku. No, ehkä jotain lisäks, mut ei laatikoita, en siedä. Jouluna yleensäkii syön vaan kinkkua ja jotai.
 
"Tiu"
Mielellään ei alkoholia. Ympäri vuoden juhlat tuntuu anopista lähtien kaikki ryyppäävän ihan huolella niin jos sitten jouluaaton jokainen voisi ottaa ihan iisisti. Kai nyt yhden juhlapäivän vuodessa jokainen pystyy hillitsemään. Toki jos lasillisen viiniä ruoan kanssa ottaa niin ok mutta ei tunnetusti ole kaikille ihan näin helppoa. Onneksi mieheni ei ole viinaan menevä. Itse olen teinistä saakka ollut jouluna juomatta kun se ei vaan mun mielestä siihen sovi ollenkaan. Onhan noita päiviä muitakin...
 
sdfff
[QUOTE="Tiu";27682439]Mielellään ei alkoholia. Ympäri vuoden juhlat tuntuu anopista lähtien kaikki ryyppäävän ihan huolella niin jos sitten jouluaaton jokainen voisi ottaa ihan iisisti. Kai nyt yhden juhlapäivän vuodessa jokainen pystyy hillitsemään. Toki jos lasillisen viiniä ruoan kanssa ottaa niin ok mutta ei tunnetusti ole kaikille ihan näin helppoa. Onneksi mieheni ei ole viinaan menevä. Itse olen teinistä saakka ollut jouluna juomatta kun se ei vaan mun mielestä siihen sovi ollenkaan. Onhan noita päiviä muitakin...[/QUOTE]

Miksi mun pitäisi olla juomatta? Eihän mulla ole edes lapsia.
 

Yhteistyössä