Mitä joululahjaksi ystäväpariskunnalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Kivi tuikku, Mariskooli, Hot Cool lasit? Oma tekemä taatelikakku? Suklaa rasia?

Älä osta näitä ellet ole varma että lahjan saaja pitää niistä. Mulla aiheuttaa nuo mariskoolitkin lähinnä oksennusreaktion. Mummokamaa

Alkuperäinen kirjoittaja vvieras:
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Kivi tuikku, Mariskooli, Hot Cool lasit? Oma tekemä taatelikakku? Suklaa rasia?

Älä osta näitä ellet ole varma että lahjan saaja pitää niistä. Mulla aiheuttaa nuo mariskoolitkin lähinnä oksennusreaktion. Mummokamaa

Mä en kanssa suosis mitään tollasta säilyvää/koriste-esinettä. Helposti on sitten nurkat täynnä erilaisia tuikkuja ja laseja. Osta jotain kuluvaa, syötävää, pyyhettä yms.

Jokin aikuisillekin sopiva lautapeli.

Me pelataan usein kavereiden kanssa kun istutaan iltaa. Esim sopivia on Alias, Monopoly, Ubongo, Trivial pursuit jne...

pelit ovat aika kalliita muuta kannattaa kävästä jossain halpa-haliissa, saattaa löytyä edullisestikin. Ainakin yatzy on tosi kiva kahdestaankin ja edullinen...

Herkkukorin mäki varmaan ostaisin, tai sitte jotain erikoista suklaata suklaapuodista ja vaikka teetä. Mua henk.koht ärsyttää se että saan joka juhla jotain Pentikiä, joten vaikka seki on saanu semmosen helpon lahjan leiman niin yhdyn muihin että jos et tiiä mieltymystä niin vältä koriste- / astiajuttuja.

Jaa-a.. Mä aina vältän sitä pakkolahjan ostamista.. jos ei tuu mitään mieleen niin en osta mitään. Sit taas jos tulee joku hyvä idea niin voin ostaa sen ilman juhlapäivääki =) Aina lähtökohtana se saaja :) Esim. nyt ostettiin kaveriperheelle saunaan semmonen pieni siili mihi saa niitä tuoksuja kun heillä on juuri valmistunu saunaremontti ja lapset varmaan tykkäisi tommosesta saunanhengestä :)

Yhteistyössä