Mie en käsitä esim sitä, että joku sukulainen, tuttu, jne tulee tekee jotain hommia jollekin, sanotaan nyt vaikka ANOPILLE
, ja anoppi voi kylmän viileesti syödä ruokaa, puuroa, kahvia, taas kahvia jne jne, tarjoamatta tälle, kuka tekee niitä hommia SILLE todennäköisesti aika halvalla/ilmaiseksi yhtään mitään purtavaa, samaan aikaan kun ite syö ja syö ja syö!!! =o
En tajua.
Ja lisäksi tämä:
Mie oon sitä mieltä, et kalsaripyykki kuivataan sisällä. Ei parane naapureille aiheuttaa ahdistuskohtauksia. Miulla olis loppuikänen taakka, jos naapurin setä sais sydänkohtauksen pihalla hekumoidessaan mun pöksyjä. Kyl mie ne setät tiiän.
Mie oon sitä mieltä, et on ihan hyvien pöytätapojen mukaista syödä leipä niin, että syö ensin reunat. Leipä on mureempaa keskeltä, ja tälläinen huonohampainen saa onnistumisen iloa loppua kohden.
Mie oon sitä mieltä, et on ihan sama ketä poliitiikkoo vaaleissa äänestää. Paitsi et se pitää olla demari tai vihree. Ja vihreet on outoi viherpipertäjii, et demari ennemmin. Ja porvareita ei pidä äänestää ollenkaan, ne vaan kyykyttää työläisii. Lisäks mie oon sitä mieltä, et demareilla on varmana joku salainen kädenpuristus, mut mies ei oo paljastanu sitä. Pitää varmaan liittyy yhdistykseen, et saa tietää sen. Sitte ne varmast laulaa joka kerta kun tapaavat sen sorron yöstä biisin.
Mie oon sitä mieltä, et ulko-ovi pitää tarkistaa monta kertaa et on lukossa. Toisaalta se ei pidättele mitään massamurhaajaa kauan, jos se tahtoo meijet tappaa sänkyihimme. Toisaalta se tyyppi voi vaania vaikka vaatehuoneessa. Ja kannattaa olla pesäpallomaila sängyn alla. Ainut vaan, et ei sitä kehtaa Haminassa ostaa, juoruaavat kuitenkin, et nyt se akka on seonnu tyystin ja käyny pelaa pesäpalloo...
Mie oon sitä mieltä, et vieraitten pitää ilmoittaa millon ne tulee, et kerkee siivota ja hankkii herkkuja. Ja jos ei oo aikaa siivota kunnolla, niin sitte pitää voivotella kovasti, ettei oo kerenny siivota. Et ei meillä normaalisti oo tän näköistä. Vaikka oliskin.
Ja jos ihmettelette tyylilajin muutosta loppuakohden, niin lainasin itseäni vuodelta 2007 tai jotain sinnepäin. =)