Mitä ihmettä? Menkoista.

Vauvaa on yritetty nyt kaksi kiertoa. Tällä hetkella kp 35/27, mutta testasin eilen negaa elivolla. Eilen illalla alkoi ihan pientä tihutusvuotoa, vähän kuin hieman normaalia ruskeampaa valkovuotoa. Ennen ollut tosi säänölliset menkat eikä myöskään tällaista tihuttelua. Mitähän ihmettä tämä nyt sitten on?
 
"kysyn"
Oletko lopettanut pillerit muutama kk sitten? Minä aikoineni ihmettelin, miksi kierto yhtäkkiä piteni kun alettiin vauvaa yrittämään, oli ensin muutaman kuukauden ihan normaali ja sitten venyi.. Johtui kuulemma pillereistä, kierto alkoi hakea normaalipaikkaansa. Silloin myös tiputteli yms. Meni noin 4 kk näin, kunnes asettui ja tulinkin sitten raskaaksi.
 
Nappaahan kuva tästä vuodosta, kun seuraavan kerran käyt vessassa.
Osataan sitten paremmin leikkiä lääkäreitä ja antaa diagnoosi.
Riittää ihan huonolaatuinenkin kuva, eiköhän palstalaisilta sen verran ammattitaitoa löydy, että osataan sanoa mistä tämä tuhruttelu nyt on.
 
[QUOTE="kysyn";25438073]Oletko lopettanut pillerit muutama kk sitten? Minä aikoineni ihmettelin, miksi kierto yhtäkkiä piteni kun alettiin vauvaa yrittämään, oli ensin muutaman kuukauden ihan normaali ja sitten venyi.. Johtui kuulemma pillereistä, kierto alkoi hakea normaalipaikkaansa. Silloin myös tiputteli yms. Meni noin 4 kk näin, kunnes asettui ja tulinkin sitten raskaaksi.[/QUOTE]en ole, siksi ihmettelinkin kun ei aiemmin ole ollut mitään erikoista. Raskaana tuskin nyt sitten olen. Tai luulisi että se jo näkyisi?
 
"kysyn"
Eli olet siis ilmeisesti syönyt pillereitä ennen vauva projektia. Mulle kävi just noin kun sulle, menkat viipyi kaksikin viikkoa myöhässä ja tiputteli. Ja sitten lopulta mulle lääkäri sanoi, että on tavallista että tulee kiertohäiriöitä jonkin aikaa pillereiden lopettamisen jälkeen. Miksi siitä ei sitten puhuta, jotta ihmiset tietäsi? Mutta mene lääkäriin jos asia sinua huolettaa. Jos kierto on sekaisin, voit myös juuri nyt ovuloida ja tulla raskaaksi.
 
..
no empä tiedä, valeraskaus? siis kyllähän se raskauden toivominen jos voi aiheuttaa muutoksia kiertoon..
testasitko sillon ku kuukautisten ois pitän alkaa vai vasta nyt? mietin että jos on ollu kemiallinen joka on muuttunu jo negaksi ja vuoto ei oo vaan vielä kunnolla alkanu. eli testi ois saattanu olla aiemmin positiivinen, mutta kääntynyt jo negaks?
 

Yhteistyössä