Mitä hemmettiä mä nyt teen?? Mitä itse tekisit?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jotain rajaa:
Mä en miettis enää tossa kohtaan mitä tekisin!!!! Kamat kasaan ja ovelle ukkoa odotteleen. Tai kamat kasaan ja häipyisin itse lasten kans.
Mulla on vaan yksi ongelma, jota olen kovasti miettynyt tän lähtemisen kannalta.
Mun tarttis heti saada lapsi vuoropäivähoitoon koska teen vuorotöitä, mitenköhän nopeasti sellainen järjestyisi ja vielä toiselta paikkakunnalta?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Voisitko soittaa mihen työmaalle ja kysyä onko paikalla??
No mies sanoi eilen että voi antaa esimiehensä numeron jos haluan varmistaa että on töissä, mutta enhän mä nyt kehtaa sille soittaa.
Laski varmaan tämän varaan.
En voi soittaa sinne mihinkään.
 
Rouva
No nyt sanon minäkin, että jätä se sika paska.

Miksi ihmeessä hänen täytyy urakalla hankkia uusia naisystäviä itselleen? :eek: Miksei voi puhua sun kanssa teidän parisuhteen ongelmista? Tai menis vaikka terapiaan?

Ihan käsittämätöntä paskaa ukkos sulle suoltaa, mutta onneksi sinä et häntä usko, eikä uskois kukaan mukaan sun housuissa.

Ukko selvästi toivoo, että sä jättäisit sen, on itse niin luuseri, ettei pysty. Tai haluaa pitää lämpimän kodin ja lämpimän rakastajattaren, molemmat.

Oksattavia miehiä on maailma pullollaan.
 
Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Toikka:
Ja toi sun miehes uhkailu, että ottaa eron kun vahdit häntä, tarkoittaa ehkä sitä, että hän tavallaan toivoisi, että sinä olisit se aloitteellinen eron otossa...
Tätä mieltä olen myös itse.
Juuri näin. Haluaa vierittää syyn erosta ap:n niskoille. Itse on puhdas pulmunen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
No nyt sanon minäkin, että jätä se sika paska.

Miksi ihmeessä hänen täytyy urakalla hankkia uusia naisystäviä itselleen? :eek: Miksei voi puhua sun kanssa teidän parisuhteen ongelmista? Tai menis vaikka terapiaan?

Ihan käsittämätöntä paskaa ukkos sulle suoltaa, mutta onneksi sinä et häntä usko, eikä uskois kukaan mukaan sun housuissa.

Ukko selvästi toivoo, että sä jättäisit sen, on itse niin luuseri, ettei pysty. Tai haluaa pitää lämpimän kodin ja lämpimän rakastajattaren, molemmat.

Oksattavia miehiä on maailma pullollaan.

Eikä halua myöskään eroon lapsestaan, koska hänellä on jo yksi etälapsi.

Ja mikäs täällä on ollessa kun pyykit pestään, koti siivotaan, ruoka ilmestyy aina kaappiin, ruoka tehdään valmiiksi lautaselle ja voi vieläpä kaiken lisäksi mennä miten huvittaa eikä tarvitse kertoa mistään mitään, koska olen ärsyttävä kun kyttään.

Nih.
 
ap
Ja minä olen vielä yrittänyt uskoa ja ymmärtää kaikki nämä jutut, koska en halua hajottaa meidän perhettä, mutta jokin tökkii ja pahasti en vain voi luottaa.

Mulla on vieläpä yleensä aika hyvä aisti näiden asioiden suhteen..
 
ööh
no johan tuo on selvää pässin lihaa :/

Ensinnäkin mä vetäisin pultit jo siitä että kertois "huoliaan" jollekkin tuntemattomille/tutuille NAISILLE, sen sijaan että kertois huolensa minulle, elämänkumppanilleen.
mut on ihan ok et äijät juttelee keskenään "huolistaan" , mut miks ihmeessä pitäs jotain sympatiaa ja vertaistukea kerätä muilta naisilta??!
Tästähän ihan yleisesti varotetaan, että työpaikoillakaan ei tulis lyöttäytyä kimppaan erisukupuolta olevan työkaverin kanssa, ja erityisesti ettei ainakaan oman parisuhteen ongelmista ala kertomaan työkaverilleen jos on vastakkaista sukupuolta, sillä nää on just omiaan alottamaan syrjähyppyjä kun sitä lohtua haetaan muualta kuin kotoa.

Toisekseen sekin että on kertonut sulle juttelevansa naisten kanssa, on osa huijausta, eli yrittää sillä voittaa sun luottamuksen, että on "rehellisesti" kertonu mistä on kyse. Vaikka tosiasiassa yrittää näin saada sua hämätyksi.

JSSAP
 
Sangria
mä olen myös heti poliisi, jos kysyn mihin meet tai missä olit? nykyään en enää kysy mitään. vapaa päivinään hän on ulkona 3-7h ilman meitä. vapaata hänellä on pari päivää viikossa. muut päivät töissä 12h päivässä. on yrittäjä.
 
Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
No nyt sanon minäkin, että jätä se sika paska.

Miksi ihmeessä hänen täytyy urakalla hankkia uusia naisystäviä itselleen? :eek: Miksei voi puhua sun kanssa teidän parisuhteen ongelmista? Tai menis vaikka terapiaan?

Ihan käsittämätöntä paskaa ukkos sulle suoltaa, mutta onneksi sinä et häntä usko, eikä uskois kukaan mukaan sun housuissa.

Ukko selvästi toivoo, että sä jättäisit sen, on itse niin luuseri, ettei pysty. Tai haluaa pitää lämpimän kodin ja lämpimän rakastajattaren, molemmat.

Oksattavia miehiä on maailma pullollaan.

Eikä halua myöskään eroon lapsestaan, koska hänellä on jo yksi etälapsi.

Ja mikäs täällä on ollessa kun pyykit pestään, koti siivotaan, ruoka ilmestyy aina kaappiin, ruoka tehdään valmiiksi lautaselle ja voi vieläpä kaiken lisäksi mennä miten huvittaa eikä tarvitse kertoa mistään mitään, koska olen ärsyttävä kun kyttään.

Nih.
Ja annas kun arvaan vielä: sulla ei ole samoja oikeuksia menemisten ja tulemisten suhteen?
 
vieras
Mä tekisin niin, että ilmoittaisin miehelle, että tykkään hänestä ja haluaisin jatkossakin olla hänen kanssaan, mutta koska en juuri nyt pysty luottamaan häneen, haluan mennä yhdessä jonkinlaiseen perheneuvontaan. Esim. perheneuvoloista löytyy pariterapeutteja, jollaisen luona voisitte käydä. Ellei mies tulisi, saisi tulemisen sijasta mennä. Jos tulisi, siellä kyllä todennäköisesti selviäisi, miksi miehesi käyttäytyy noin kuin käyttäytyy, tai ainakin saisit tietää, voiko mieheen luottaa vai ei.
 
vieras
Käsittämätöntä mielestäni on tuo, että toisen menojen kyseleminen koetaan kyyläämiseksi. Hemmetti vieköön, ainakin meidän perheessä on tapana aina kertoa, minne on menossa, kenen kanssa ja kuinka kauan mahdollisesti viivytään. Ei koskaan tarvitse kummankaan mitään tietoa lypsää tai perään soitella. Voimia ap!
 
jep
Mun eks-mies oli juuri tuollainen - tosin meidän vauva oli vastasyntynyt. Mä tulin laitokselta kotiin ja mies oli mun sairaalassaoloaikana hommannut itselleen uuden naisen.
Meille tuli tietenkin ero - mies ei muuten missään vaiheessa myöntänyt, että sillä on uusi leidi kierroksessa - kas kummaa, mies poukkas naimisiin ennen kuin meidän lapsi täytti 3kk, ja niille syntyi vauva, olivat laittaneet sen alulle kun mä olin laitoksella vauvan kanssa.

Meidän perheessä ei ole isiä nähty, eikä niidenkään avioliitto kestänyt kuin 3v. Jotkut miehet nyt vaan on sellaisia.
Ei niin hyviä perheenisiä ja puolisoita.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ööh:
no johan tuo on selvää pässin lihaa :/

Ensinnäkin mä vetäisin pultit jo siitä että kertois "huoliaan" jollekkin tuntemattomille/tutuille NAISILLE, sen sijaan että kertois huolensa minulle, elämänkumppanilleen.
mut on ihan ok et äijät juttelee keskenään "huolistaan" , mut miks ihmeessä pitäs jotain sympatiaa ja vertaistukea kerätä muilta naisilta??!
Tästähän ihan yleisesti varotetaan, että työpaikoillakaan ei tulis lyöttäytyä kimppaan erisukupuolta olevan työkaverin kanssa, ja erityisesti ettei ainakaan oman parisuhteen ongelmista ala kertomaan työkaverilleen jos on vastakkaista sukupuolta, sillä nää on just omiaan alottamaan syrjähyppyjä kun sitä lohtua haetaan muualta kuin kotoa.

Toisekseen sekin että on kertonut sulle juttelevansa naisten kanssa, on osa huijausta, eli yrittää sillä voittaa sun luottamuksen, että on "rehellisesti" kertonu mistä on kyse. Vaikka tosiasiassa yrittää näin saada sua hämätyksi.

JSSAP
Joo toi kertominen on varmaan just osa tota hämäystä, koittaa saada sillä mut luottamaan ja että lopettaisin epäilyn.

Mut sitäkään en kyl ymmärrä, et jos ja kun sillä on joku toinen mukana kuvioissa, niin miksei vaan lähde vetämään? Mitä järkeä sen täällä on kökkiä kun ei ole onnellinen?

Sano eilen myös, että mä ahdistan häntä ja et on ihan täynnä mua ja et MUN pitäis mennä hoitoon, koska epäilen koko ajan. Itsensä mielestä ei ole antanut mitään syytä epäilyyn. Piste.
 
Lissu
Hmm. Mä varmaan muuttaisin erilleen. Tekisin kyllä miehelle selväksi, että minä en eroa halua, vaan miehen käyttäytyminen on johtanut siihen että hänen kanssaan ei pysty jatkamaan parisuhdetta jos asiat eivät muutu.
 
Lissu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ööh:
no johan tuo on selvää pässin lihaa :/

Ensinnäkin mä vetäisin pultit jo siitä että kertois "huoliaan" jollekkin tuntemattomille/tutuille NAISILLE, sen sijaan että kertois huolensa minulle, elämänkumppanilleen.
mut on ihan ok et äijät juttelee keskenään "huolistaan" , mut miks ihmeessä pitäs jotain sympatiaa ja vertaistukea kerätä muilta naisilta??!
Tästähän ihan yleisesti varotetaan, että työpaikoillakaan ei tulis lyöttäytyä kimppaan erisukupuolta olevan työkaverin kanssa, ja erityisesti ettei ainakaan oman parisuhteen ongelmista ala kertomaan työkaverilleen jos on vastakkaista sukupuolta, sillä nää on just omiaan alottamaan syrjähyppyjä kun sitä lohtua haetaan muualta kuin kotoa.

Toisekseen sekin että on kertonut sulle juttelevansa naisten kanssa, on osa huijausta, eli yrittää sillä voittaa sun luottamuksen, että on "rehellisesti" kertonu mistä on kyse. Vaikka tosiasiassa yrittää näin saada sua hämätyksi.

JSSAP
Joo toi kertominen on varmaan just osa tota hämäystä, koittaa saada sillä mut luottamaan ja että lopettaisin epäilyn.

Mut sitäkään en kyl ymmärrä, et jos ja kun sillä on joku toinen mukana kuvioissa, niin miksei vaan lähde vetämään? Mitä järkeä sen täällä on kökkiä kun ei ole onnellinen?

Sano eilen myös, että mä ahdistan häntä ja et on ihan täynnä mua ja et MUN pitäis mennä hoitoon, koska epäilen koko ajan. Itsensä mielestä ei ole antanut mitään syytä epäilyyn. Piste.
Sillä on huono omatunto ja haluaa sun ottavan eron, ettei tarvi itsensä kokea siitä syyllisyyttä. On mieluummin uhriparka jonka vaimo jätti.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Mun eks-mies oli juuri tuollainen - tosin meidän vauva oli vastasyntynyt. Mä tulin laitokselta kotiin ja mies oli mun sairaalassaoloaikana hommannut itselleen uuden naisen.
Meille tuli tietenkin ero - mies ei muuten missään vaiheessa myöntänyt, että sillä on uusi leidi kierroksessa - kas kummaa, mies poukkas naimisiin ennen kuin meidän lapsi täytti 3kk, ja niille syntyi vauva, olivat laittaneet sen alulle kun mä olin laitoksella vauvan kanssa.

Meidän perheessä ei ole isiä nähty, eikä niidenkään avioliitto kestänyt kuin 3v. Jotkut miehet nyt vaan on sellaisia.
Ei niin hyviä perheenisiä ja puolisoita.
Kertoko mies sulle että sillä on uus? vai saitko tietää vasta eron jälkeen?
Vittu miehet osaa kyllä olla sikoja. Jotkut siis.
 
Kuulostaa niin kurjalta tilanteelta. :(

Olisiko parasta lähteä lapsen kanssa pois ja antaa miehelle ja itselle aikaa miettiä tulevaisuutta? Voihan olla, että miehesi järkiintyy kun lähdet... ja voitte sopia asiat jos itse niin haluat.

Joka tapauksessa vaikutat fiksulta naiselta ja toivon kovasti tsemppiä vaikeaan tilanteeseen! :hug:
 
Todella kurjaa! :( Kyllä sun kannattaa nyt toimia eikä vaan ihmetellä.
Saisitko yhteyden näihin naisiin? Kehtaisitko kysyä heistä keneltäkään mikä on homman nimi?
Jo pelkästään se, että mies purkaa teidän asioita näille naisille on väärin jollet sinä ole lupaa antanut puhua! Mies voi kuvitella, että olisit muka jopa mielissäs kun hän näin saa "naisnäkökulmaa" ja apua teidän ongelmiin!
 

Yhteistyössä