Mitä hemmettiä mä nyt teen?? Mitä itse tekisit?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Epäilen nyt siis todella vahvasti (ja jonkinnäköisiä todisteitakin on), että mieheni pettää minua. Soittelee ja tekstailee eri naisien ("kavereiden", joita on yhtäkkiä hankkinut) kanssa yömyöhälläkin, mutta ei ikinä minun kuulteni. Koskaan en ole näitä kavereita nähnyt. Jos tulen kesken puhelun paikalle, mies kovaan ääneen koilottaa puhelimeen, että "muijakin tuli tohon tupakalle nyt" ja puhelu loppuu samantien siihen. Ei kuulemma halua minun kuulevan puheluita, koska naiset kertovat hänelle huolistaan ja hän huolistaan heille (minulle ei koskaan kerro huolistaan) ja naiset eivät halua että kuulen.
No nyt kun sitten erään seikan takia vahvasti epäilen hänen olleen jonkun naisen luona yötä lauantaina (sanoi olevansa kaverinsa luona ryyppäämässä) ja laitoin hänet selkä seinää vasten ja sanoin että TIEDÄN ettei ollut siellä missä sanoi olevansa, hän ei tunnusta mitään! Ja n. 98% tiedän ettei ollut ainakaan siellä missä sanoi olevansa, mutta mies vaan haukkuu mut vainoharhaseksi ja mustasukkaseksi ja uhkaa erota koska vahdin häntä.

Mitä itse tekisit vastaavassa tilanteessa? Onko tähän asiaan jotain muita näkökantoja vai onko ainut mahdollinen vaihtoehto se, että hän tosiaan pettää?
Itse siis olen sitä mieltä, että pettää ja kaikki merkit viittaavat siihen, mutta minkäs teen kun mies ei suostu totuutta kertomaan?!

Meillä on vielä vähän alta 1v lapsikin ja olen ihan loppu tähän epäilyyn ja salailuun, haluaisin vain kuulla totuuden....

iippi
Selvä tapaus. Aivan samanlainen juttu itsellä paitsi ei ollu lapsia. Äijä käyttäyty iha just noin. Me vain erottiin. Eihän tuollaista voi oman järjen ja mielenrauhan takia kestää. Eikä totuutta äijän suusta välttämättä ikinä kuule. Miksi sitä ny tunnustamaan..

ala ajatella
En edes jaksanut lukea mutta eroaisin ellei luottamusta. Ihmistä syö epäillä aina ja turhaa riitaa. Mee terapiaan, Niina Heralakin käynyt jo neljä vuotta ja nyt menee hyvin.

Sangria
kurja tilanne :( kyllä tuo vähän oudolta kuulostaa kyllä...on hirveän raskasta epäillä toista. meillä mies on jäänyt valehtelusta kiinni monta kertaa ja enää en tiedä koska puhuu totta.

ap
Olen siis tutkinut miehen puhelinta, koska se on yleensä ollut se paikka mistä olen kaikki totuudet saanut selville...
Ja eikö teistäkin ole outoa, että jos mies sanoo menevänsä "mikon"luokse ryyppäämään eikä tiedä tuleeko yöksi kotiin, niin puhelimesta ei löydy yhtäkään soitettua puhelua tälle "Mikolle" vaan yhdelle naikkoselle on anakin soitettu. Kait se nyt saamari olis sille kaverilleen edes soittanu jos olis ollu menossa sinne?! Ei siis löytyny puhelinhistoriasta pitkältälään ajalta puheluita sille kaverille.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
kurja tilanne :( kyllä tuo vähän oudolta kuulostaa kyllä...on hirveän raskasta epäillä toista. meillä mies on jäänyt valehtelusta kiinni monta kertaa ja enää en tiedä koska puhuu totta.
Niin on todella raskasta :( Enkä pysty lopettamaan epäilyä, koska mies ei ole enää koskaan kotona ja kuluttaa enemmän aikaansa näihin uusiin naiskavereihinsa kuin minuun..

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ala ajatella:
En edes jaksanut lukea mutta eroaisin ellei luottamusta. Ihmistä syö epäillä aina ja turhaa riitaa. Mee terapiaan, Niina Heralakin käynyt jo neljä vuotta ja nyt menee hyvin.
Miten nyt yhtäkkiä sellaiseen terapiaan pääsisin?

Sangria
toi vaikuttaa ihan selvältä jutulta, ellei sit ole tullut viime hetken muutoksia ryyppäämisestä..mutta siinäkin tapauksessa olisi varmaan jutellut "mikon" kanssa suunnitelmien muuttumisesta. jutteleeko hän netissä muiden kanssa?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen siis tutkinut miehen puhelinta, koska se on yleensä ollut se paikka mistä olen kaikki totuudet saanut selville...
Ja eikö teistäkin ole outoa, että jos mies sanoo menevänsä "mikon"luokse ryyppäämään eikä tiedä tuleeko yöksi kotiin, niin puhelimesta ei löydy yhtäkään soitettua puhelua tälle "Mikolle" vaan yhdelle naikkoselle on anakin soitettu. Kait se nyt saamari olis sille kaverilleen edes soittanu jos olis ollu menossa sinne?! Ei siis löytyny puhelinhistoriasta pitkältälään ajalta puheluita sille kaverille.
No tää puhelimen tutkiminen ja tarkkailu on yksi konsti, mutta miten ois ihan suora puhe? Tiukka suora kysymys.

ap
toi vaikuttaa ihan selvältä jutulta, ellei sit ole tullut viime hetken muutoksia ryyppäämisestä..mutta siinäkin tapauksessa olisi varmaan jutellut "mikon" kanssa suunnitelmien muuttumisesta. jutteleeko hän netissä muiden kanssa?
Juttelee ja sieltä hän nämä kaverinsa on löytänytkin. Mutta kaikki kuulemma perheellisiä.
Anteeksi, yhden bongasi kaupan kassalta, koska hän oli mukava ihminen.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No tää puhelimen tutkiminen ja tarkkailu on yksi konsti, mutta miten ois ihan suora puhe? Tiukka suora kysymys.
Kuten jo kirjoitin, olen jo tehnyt suoran kysymyksen, mutta saan vaan haukut päälleni.

vieras
Juttelee ja sieltä hän nämä kaverinsa on löytänytkin. Mutta kaikki kuulemma perheellisiä.
Ei voi olla totta, että kaupan kassalta bongasi mukavan ihmisen!!!! Mietihän ap nyt ihan järjellä tuota ukkosi käytöstä ja kertomuksia, ei todellakaan ole puhtaat jauhot pussissa!!!

ap
Näiden naisten kanssa kuulemma setvii parisuhdeongelmiaan minun kanssani, on saanut naisnäkökantaa asioihin.
Siis setvii meidän välisiä ongelmia näiden naisten kanssa.

Voi, että kylläpä tää kuullostaa kirjotettuna älyttömältä :D

ap
sun pitäisi saada mies jotenkin rysän päältä kiinni, muuten et ehkä saa koskaan tietää koko totuutta.. helppoahan se ei kyllä ole.
Joo ei ole, kun olen lapsen kanssa aina jumissa täällä. Nytkin epäilen onko töissä ollenkaan, kun työmaan piti loppua eilen, mutta yhtäkkiä sitten jatkuikin vielä tänään. Olen nyt yksin kotona, mutta miehellä ainut automme. Muuten kävisin tarkistamassa onko auto edes siellä työpaikan pihalla.

Ja eilen kun jutteli ja tektasi sen muijan kanssa, sanoi kenen kanssa jutteli, mutta kun katsoin myöhemmin puhelimen, olikin poistanut puhelutiedot!?
Siis mitä järkeä jos jo kertoi minulle kenen kanssa puhui?? :D

Joo, mutta miehen kanssa puhuminen on ihan mahdotonta, alkaa samantien huutaa kun sanon jotain eikä kuuntele.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei voi olla totta, että kaupan kassalta bongasi mukavan ihmisen!!!! Mietihän ap nyt ihan järjellä tuota ukkosi käytöstä ja kertomuksia, ei todellakaan ole puhtaat jauhot pussissa!!!
Joo on sellainen kauppa missä käy joka päivä ja olivat sitten numeroita vaihtaneet koska tää nainen on mukava.
Ainiin on se yhden kaverin R-kioskinkin kassalta bongannu.

Yhteistyössä