Mitä haluat joululahjaksi MIES ? Kiitos jos vastaat :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pikkutonttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pikkutonttu"

Vieras
Toivon että vain miehet vastaisi kysymykseen :)

Mitä lahjaksi miehelle: hän ei oikeastaan harrasta mitään, tekee duunarin töitä, vapaalla tykkää olla & levätä ( syödä hyvää ruokaa ).

Aina kun kysyn (ihansama onko synttäri- vai mikälahja...) hän vastaa, että en mitään :)
Ei halua mitään krääsää. En viitsisi aina ostaa sitä samaa sarjakuvaa!

Kiitos etukäteen vastauksistanne!

mäkin kuulun tohon en mitään claaniin :)

Mut kyl joku hyvä viinipullo käy aina . tai suklaa. noh viimevuonna oli partakone rikki ni se sitten. kato sellanen homma mikä helpottaa miehen arkea jos jostain kiukkuaa?

Olin isänpäivää ennen kassalla töissä ja väkisinkin tuli mieleen että haluaako miehet oikeasti lahjaksi alushousuja, pitkiä kalsareita ja sukkia? Eikö nuo kuulu ihan perusvaatetukseen mitä ostetaan kun tarvitaan?
Omalle miehelle sanoinki et olisin ite kyllä tosi pettynyt jos saisin äitienpäivä lahjaksi perus alushousut ja sukat.

Mies sai meillä tänä vuonna isänpäivä lahjaksi tietokonetuolin (entinen ihan loppu) ku meillä vielä tää pöytäkone sinnittelee hengissä. Ja sit sai tuoliin laitettavan hieronta jutun. Hieroo siis koko selän.
Joululahjaksi on jemmassa kelluntapuku kun harrastaa veneilyä.
Synttärit on heti joulun jälkeen ni sinne on jemmassa yksi kirja ja varmaan jotain vielä ostan lisäksi.

Mä olen ostanut vuosien saatossa miehelleni mm. kelloja, sarjakuvakirjoja, harrastuksiin liittyvää välineistöä, koruja (joita siis käyttää paljon), jne. Tämän vuoden joululahja on vielä hakusessa mutta synttärit on sitä ennen ja ajattelin ostaa muutamia pulloja jotain alkoholijuomia (ehkä brandyjä) ja järjestän sille maistajaiset.

Olin isänpäivää ennen kassalla töissä ja väkisinkin tuli mieleen että haluaako miehet oikeasti lahjaksi alushousuja, pitkiä kalsareita ja sukkia? Eikö nuo kuulu ihan perusvaatetukseen mitä ostetaan kun tarvitaan?
Omalle miehelle sanoinki et olisin ite kyllä tosi pettynyt jos saisin äitienpäivä lahjaksi perus alushousut ja sukat.

Ihan samaa olen miettinyt. Haluaako oikeasti miehet hassun hauskoja alushousuja ja sukkia lahjaksi. Onhan ne tietysti käytännöllistä, mutta lahjaksi ne tuntuu jotenkin tökeröltä.

[QUOTE="vihreä";30437873]Ihan samaa olen miettinyt. Haluaako oikeasti miehet hassun hauskoja alushousuja ja sukkia lahjaksi. Onhan ne tietysti käytännöllistä, mutta lahjaksi ne tuntuu jotenkin tökeröltä.[/QUOTE]

Tapansa kullakin. Meillä taas ennemmin annetaan lahjaksi mieluummin niitä alushousuja ja sukkia. Ovat kuitenkin henkilökohtaisempia kuin tuoli, joka tulee käytännössä kaikkien käyttöön. Lisäksi se vaan menee niin, että mies haroin muistaa ostaa uusia sukkia, tai ostaa vasta kun on jo muutaman kerran reikäisissä kulkenut. ;)

Joululajaksi toki annetaan jotain isompaakin, mutta sukat voi saada siinä sivussa. Isän- ja äitienpäivänä taas riittää, että muistaa toista jotenkin. Siksi tuollainen pienempi lahja on hyvä.

Mutta MITÄ se muu voisi olla? Se on vielä tänä vuonna harkinnassa. Joten antakaa vaan niitä vinkkejä.

Minä olen usein toivonut ja joskus saanutkin joululahjaksi hyvää oloa. Vaimo tietää, että se tarkoittaa seksisessiota pidemmän kaavan mukaan niin, että hänellä ei ole kiirettä suihkuun tai aamupalaa laittamaan ja odottaa sängyssä toiveideni mukaan - vaikkapa jouluisessa asussa:

Snow-Baby.jpg

En halua krääsää. Vaatteeni osaan ostaa itse.

Miehet ovatten siin mielessä eriskummallisia otuksia, että sanaansa voi luottaa.
Jos hän sanoo "ei mitään", niin se tarkoittaa ei mitään.

Jos tulkita tahtoo, niin tuon voi tulkita ainakin siten, että ei missään tapauksessa mitään kaupasta väkisin ostettua krääsää.

Jotain, mitä kaupasta ei rahalla voi ostaa. Omin käsin maalattu kahvimuki? tms, jota ei kaupasta ostamalla saa ja mitä ei ole kellään toisella.

• Tykkää
Reactions: m1es ja ruuttis
No niin tämähän ratkee tänä jouluna helposti. Käyn ostamassa itselle uudet alusvaatteet ja väitän niitä lahjaksi miehelle. Kiitos. Mun maailma avartu paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja "vihreä";30438356:
No niin tämähän ratkee tänä jouluna helposti. Käyn ostamassa itselle uudet alusvaatteet ja väitän niitä lahjaksi miehelle. Kiitos. Mun maailma avartu paljon.

Jos ne alusvaatteet on oikein valittu ja toimit niiden antaman signaalin mukaisesti, homma toimii. Vaikka se ilmeisesti sinua ärsyttääkin?

Miksi naisen mielestä aineeton lahja ei kelpaa miehelle annettuna? Hyvä, tarkoituksella järjestetty sessio seksin parissa on monelle miehelle parempi elämyslahja kuin leffalippu tai liigamatsi. Miksi ette arvosta itse valmisteltua lahjaa, neulottehan niitä puseroita ja pipojakin.

Viimeksi muokattu:
Jos ne alusvaatteet on oikein valittu ja toimit niiden antaman signaalin mukaisesti, homma toimii. Vaikka se ilmeisesti sinua ärsyttääkin?

Miksi naisen mielestä aineeton lahja ei kelpaa miehelle annettuna? Hyvä, tarkoituksella järjestetty sessio seksin parissa on monelle miehelle parempi elämyslahja kuin leffalippu tai liigamatsi. Miksi ette arvosta itse valmisteltua lahjaa, neulottehan niitä puseroita ja pipojakin.

johtuu varmaan siitä että yleensä ajatellaan että miehen kuuluu järjestää elämyksiä naiselle

• Tykkää
Reactions: m1es
Olin isänpäivää ennen kassalla töissä ja väkisinkin tuli mieleen että haluaako miehet oikeasti lahjaksi alushousuja, pitkiä kalsareita ja sukkia?

Kyllä mulle kelpaisi just tuollaiset hyötylahjat! Nehän tulee ainakin tulee käyttöön! Mutta vaimon mielestä mä tartten sivistystä eli runokirjoja. RUNOKIRJOA JOKA VUOSI JA JOKA JUHLA!!! Ne pitää vieläpä lukeakin. No mitäpä ei vaimon vuoksi tekisi...

• Surullinen
Reactions: m1es

Yhteistyössä