Mitä haluat joululahjaksi MIES ? Kiitos jos vastaat :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pikkutonttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Naisten ajatuksenjuoksu on täysin käsittämätön. Aloituksessa kysytään ja nimenomaan toivotaan vain miesten mielipiteitä, silti umpipölvästit mammat ryntäävät kilvan kertomaan mitä he itse ovat miehilleen ostaneet ja kuinka miehet ovat niin kovin niistä tykänneet. :laugh:

Vain täysin idiootti ja ajattelematon mies EI teeskentelisi pitävänsä puolisoltaan saamasta lahjasta vaikka todellisuudessa inhoaisi sitä.

Mun mies ei halua sellaisia kliseisiä lahjoja, joita se ei jaksa käyttää, esim. kellot ja partavedet, mutta kyllä se silti jotain lahjoja luullakseni haluaa, vaikka mun onkin joskus vaikea keksiä hyviä.

No, yks lahja oli kyllä ylitse muiden. Alkuaikoinamme annoin sille t-paidan, johon olin painanut lempinimen, jota niihin aikoihin käytin hänestä.

Yksi kaveri oli etukäteen kauhuissaan siitä, miten voin antaa niin nolon ja köykäisen lahjan, ja ennusti ties mitä katastrofeja miehen reaktiosta. Mulle ei ollut tullut edes mieleen, että tämmönen hassu lahja voisi olla jotenkin järkyttävä moka. Eikä se ollutkaan. Reaktio oli kyllä vielä positiivisempi mitä uskalsin odottaa.

Ihmiset on niin erilaisia, kun kaverini mielestä toi lahja oli nolouden huipentuma, mutta musta taas olis noloa antaa sille joku tosikko kliselahja jota se ei halua, tyyliin partavesi. Kun ei se jaksa käyttää sellaista, niin ei sitä sellaisella pysty ilahduttamaan, vanhatkin seisoo koskemattomina kylpyhuoneessa.

Sitten oon antanut sille ison oman teemukin, koska se oli erityisen mieltynyt mun 4 dl taikamukiin, joita meillä oli vain yksi. Ostin sille sellaisen eri värissä ja piilotin sen pieneen pahvirasiaan, jonka täytin sen lempisuklaakonvehdeille (käärepaperisilla siis tietty). Se oli ihan kiva lahja, kun se luuli alkuun laatikossa olevan pelkkää suklaata. Sitten sieltä löytyi henkilökohtainen muki :D Mutta tää lahja ei toimi, jos on valtava astiasto kaiken kokoisilla mukeilla jo valmiiksi.

Lisäksi olen antanut niitä kalsareita, kun se on itse ostanut aikoinaan vaan huonoja ja halpiksia, jotka on nykyään mitä hirveimmässä kunnossa, joten oon antanut sille vähän kivampia kalsareita.

Sit oon antanut pari lämmintä parempaa collegepaitaa / hupparia, jotka on varmaan tylsiä lahjoja jos on hyvät tulot tai paljon vaatteita, mutta se käyttää niitä kyllä paljon ja tiedän että se tykkää :)

Tämän vuoden lahja on vielä kehitteillä, mutta jotain toiminnallista tai itsetehtyä se tulee olemaan, kun niistä se todellakin ilahtuu eniten. Siinä ollaan erilaisia, koska mä ilahdun kaikesta turhamaisesta materiasta, hehe.
Tämä on ehkä kaikkien palstapölvästien kuningatarkommentti.

Toivon että vain miehet vastaisi kysymykseen

Mitä lahjaksi miehelle: hän ei oikeastaan harrasta mitään, tekee duunarin töitä, vapaalla tykkää olla & levätä ( syödä hyvää ruokaa ).

Aina kun kysyn (ihansama onko synttäri- vai mikälahja...) hän vastaa, että en mitään
Ei halua mitään krääsää. En viitsisi aina ostaa sitä samaa sarjakuvaa!

Kiitos etukäteen vastauksistanne!
Piparia aattoyönä
päälläsi on mustat pikkarit ja rintsikat ja stay upit jotka annoin lahjaksi

• Tykkää
Reactions: m1es

Yhteistyössä