V
vieraasss
Vieras
pika/heti vapaalippu illalle,jonka voi lätkästä pöytään kun tekee mieli mennä oluelle,ilman mökötyksiä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos ne alusvaatteet on oikein valittu ja toimit niiden antaman signaalin mukaisesti, homma toimii. Vaikka se ilmeisesti sinua ärsyttääkin?
Miksi naisen mielestä aineeton lahja ei kelpaa miehelle annettuna? Hyvä, tarkoituksella järjestetty sessio seksin parissa on monelle miehelle parempi elämyslahja kuin leffalippu tai liigamatsi. Miksi ette arvosta itse valmisteltua lahjaa, neulottehan niitä puseroita ja pipojakin.
Seksifriikkejä on taas ehtiny ketju täyteen.
Mun on hirveen vaikee kuvitella ihan normaalia parisuhdeasiaa lahjaksi.
Mitä antaisit lahjaksi KimiRäikköselle?Uuden Ferrarin? Jos hän tahtoo semmoisen hän käy sanomassa, että otan tommoisen.
Sitä omin käsin maalattua kahvimukia tai omaneuloisia villasukkia hän ei saa mistään, jos et semmoista hänelle tahdo antaa.
Siin on isommallakin miehellä miettimistä, et mikä maailmassa on arvokasta.
No way. Lapsenteko loppui monia vuosia sitten. Himot on edelleen.Normaalissa pitkään jatkuneessa parisuhteessa, kun lapsilukukin on täynnä, keskivertosuominaista ei seksi enää kiinnosta. Se etoo
Siksi mies ei toivo muuta kuin ennen itsestään selvää asiaa edes joskus, että saa tuntea olevansa mies!
Sinua ei ole kukaan nainen tainnut kestää niin kauaa, että tuon olisit kokenut?
M1ehen piparikuvat yllä kuvaa em parisuhteessa tilanteen täydellisesti!
Just olin kirjoittamassa, että ompa ihanan vaatimattomia toiveita palstan miehillä!Auton haluaisin, mutta vaimolla ei kuulemma just nyt ole rahaa.
No way. Lapsenteko loppui monia vuosia sitten. Himot on edelleen.