Mitä haaveilette?

Minulla ja miehellä vielä haaveena et saisimme pienen asunnon etelän auringon alta!!

Tähän mennessä kaikki toiveemme ovat kivasti toteutuneetkin. Viimeinen toive oli talo järven rannalta ja nyt se nousee sinne kovaa vauhti.Muutamme uuteen kotiin helmikuussa.
 
Ihan akuutti haave on saada NUKKUA !!!!!!!
Pitkän tähtäimen haave on moottoripyöräreissu miehen kanssa johki Eurrooppaan. Käytiin ennen muksuja mut kun eka syntyi, myytiin mopo ja ostettiin farmari..
 
Haaveilen yöstä ilman herätystä, aamusta, jolloin saan juoda kahvini lämpimänä, työpäivästä, jolloin ajattelen muuta kuin lapsiani, kodista kaupungissa ja päivästä, jolloin rahaa olisi sen verran, ettei sitä tarvitsisi koko ajan murehtia.

 
miulla on hyvin arkisia ja pieniä haaveita. kiukuttomat päivät, hyvin nukutut yöt, yhteistä aikaa miehen kanssa ja omaakin aikaa, josta tosin tänään sain nauttia
kesämökki järven rannalla olisi kyllä ihana
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.11.2006 klo 17:20 pitkä kiekko kirjoitti:
Siitä että terveyttä riittäisi niin paljon, että saisimme nähdä lapsenlapsemme, voisimme vanheta yhdessä, kiikutella keinustuolissa ja muistella menneitä. =)
peesi. lisäksi puhtaampi maailma, jossa ihmisille riittäisi vähemmän ja pienempää ja vähemmän saastuttavaa.

ja oma pieni (tietysti sähkötön ja muutenkin alkeellinen) mökki puhtaan järven rannalla olisi kiva.
 
Haaveilen joka päivä jostain, viime aikoina olen erityisesti kaivannut meille tänne kotiin sisäsaunaa, kun ei ole kuin ulkona puusauna. Sitä ei jaksa talvella kovilla pakkasilla lämmitellä. Mutta on siinä homma rakentaa se tänne sisälle, no ehkä vielä joskus.. Sitten haaveilen, että voisimme matkustaa koko perhe jonnekin lämpimään maahan, jossa voisi uida meressä. Ehkä Kanarian saarille, mutta en tiedä milloin toteutuu, kun pitää olla rahaa ja sopiva ajankohta miehen töiden takia. Ei luultavasti vielä ensi vuonnakaan, mutta ehkä joskus.. Saahan sitä aina haaveilla ! :xmas:
 
Mun haaveet on tällä hetkellä tosi itsekkäät. Haaveilen omasta ajasta. Ois ihana päästä johonkin kylpylään, sais huolehtia vain itsestään, ottaa hoitoja, rentoutua, nukkua, mennä valmiiseen pöytään syömään jne.
 
Mulla ei oikeastaan ole haaveita. Olen vähän sellainen "päivä kerrallaan" -tyyppi. Tärkeintä mulle on terveys - sekä oma että läheisten. Nyt, kun omat vanhemmat ovat huonossa kunnossa (ja vasta 6-kymppisiä), sitä alkaa ajatella yhä enemmän tuota terveyden vaalimista ja ehkä nimenomaan haaveileekin siitä, että lasten isovanhemmat pysyisivät elossa vielä pitkään.

Moni nuoruuden haave on jo toteutunut, joten nyt satsataan tähän päivään. :)
 

Yhteistyössä