mitä evästä mukaan sairaala kassiin??

Mullakin oli kassissa vaikka mitä evästä, mutta vaikka synnytys kesti yli 10 tuntia, missään vaiheessa ei maistunut mikään. Jugurtti oli ainoa jota sain alas. Synnytyksen jälkeen sitten osastolla alkoi pikku hioljaa maistua taas. Pillimehut totesin myös käteviksi, sillä esim. supistusten aikana miehen oli helppo pillin kanssa juottaa... :)
 
yrttitarhurikatti
Meillä oli miehellä voileivät, joihin ei koskenut koko reilun 10 tunnin synnytyksen aikana. Sitten oli levy Fazerin sinistä, josta söin vissiin kaks palaa ja mies loput. Olenkin saanut kuulla että oli ainoa kerta kun mulle ei suklaa maistunut :D Ei oikeen salissa tullut syöminentai juominen mieleen. Olo oli sen verran karsea.....
 
ukolla oli joulukinkut ruisleivän päällä sekä sekalainen kokoelma muuta jouluherkkua :LOL: tarjosi se niitä mullekin muttei oikein maistunut... itsellä oli osastolle mukana lakua ja iso pussi luumuja jotta sain vatsan toimimaan kunnolla synnytyksen jälkeen... nyt ei taida jouluruokia mukana olla kun elokuussa mennään, mutta muutoin luulen että eväät ovat samat... B)
 
No ei mulle kyllä synnytyksen aikana maistunu mikää, kaikki sairaalan tarjoomat ruuat kyllä mies pisteli hyvillä mielin napaansa. Ja eipä kakkosen kahdessa tunnissa paljoo ehtiny ruokaa ajatellakaan :whistle: Osastolla kyllä sitte maistu laku ja suklaa
 
Täällä toinen jolla aina ruoka mielessä, mutta ei tosin ollutkaan synnytyksessä :)

Oli varattuna suklaata, pastillia, purkkaa, lakua, mehua, coca-colaa sun muuta... (ja sairaalakassi muutenkin mallia urheilu eli olin todella ottanut mukaan kaiken mitä ikinä olin lukenut ihmisten ottaneen)

Loppupeleissä käyttöä oli vain kuumavesipullolle (joka siis oli mukana) sekä kameralle :)

Mutta voi taivas, kun synnytyksen jälkeen pääsin suihkuun niin ah, suihku kylmälle ja vesihana kohti suuta... kyllä oli jano sen ponnistuksen jälkeen! :p
 
Mä pakkasin vaikka mitä eväitä mukaan, mutta mitään niistä en syönyt.. Ei tullut edes ruoka mieleen koko synnytyksen aikana, vaikka kestikin kokonaiset 23 tuntia. Mies sitten söi mun evääni ;) Pillimehua tosin join ja se olikin ihan ykkönen, kun mieskin kykeni sitä minulle juottamaan..
 
Mulla oli mukana suklaata ja pillimehua. Jäivät kuitenkin syömättä, kun ehdittiin olla sairaalassa vaan 2 tuntia ennen kuin pikkuinen syntyi. Kun sairaalaan päästiin, olinkin jo sen verran auki, että ruoka ei tullut edes mieleeni :)

Mutta synnytyksen jälkeen kyllä maistui se suklaa :p
 
Bianca harmailee
Mulla oli jotain keksejä ja muuta pientä, miehelle oli karkkia.En syöny niitä synnytyksen aikana vaan sit myöhemmin osastolla.Mies tais yhden tuplan syödä.Eipä siinä mitään edes mieli tehny.Mehua join ainoastaan.Synnytyksen jälkeen sitten miehen kanssa syötiin voileipää ym. mitä kätilö toi meille.
 
Synnytyksen aikana sain kyllä ruokaa "firman puolesta", mutta jossain vaiheessa sitä alettiin rajoittamaan... :LOL: . No sektioonhan siinä sitten mentiinkin, että kaiketi sitä ennakoiden yrittivät rajoittaa. Eväänä oli myslipatukoita, mandariineja ja limua (en muista mitä muuta) mutta itse en uskaltanut omia eväitä syödä synnytyssalissa. (Raskausajan syömisten kyttääminen kai teki pikkuisen araksi.)
Synnytyksen jälkeen taas olin kolme päivää soseruuilla (jotka oli muuten hyviä :p ) eli karkit ja herkut joita vieraat toi säästyi suurimmaksi osaksi kotiin. Silloin kyllä maistuivatkin!
 
Spritreä! Ekassa synnytyksessä mun alko ihan hirveesti tehdä mieli spriteä, eikä sairaalassa ollu kun Jaffaa. siitä jäi päähänpiinttymä, että synnytyksessä on oltava Spriteä :) .

LASissa on synnytysosastolla jääkaappi vapaassa käytössä, hedelmiä, mehua ja leipää sa aina hakea kun haluaa ja karkkia ja limpparia saa kahviosta, joten eipä sitä evästä tarvi pakata.
 
Metsänpeikko
en itse asiassa edes tiedä mitä mies oli kassiin pakannut, kahvia todennäköisesti itselleen, ensimmäinen kun on niin aikaa menee.. no, mies oli sairaalassa kaikki 4 tuntia (itse synnytykseen osastolta tarkkailusta) joten jäi eväät sitten syömättä. Oli vielä varannut tarjouksesta ostamansa siniset levyt mukaan.. annettiin toinen niistä suosiolla kätilöille kiitokseksi hyvästä työstä. Aamupala sairaalan puolesta maistui kyllä.

Niin ja sisareni toi pakastemansikoita ja ananasmehua, alkoi nesteet lähtemään!!!
 
Adalmina
Me vaan mutusteltiin fazerin sinistä muutama levy synnytyssalissa! =)
Piti vaan niissä "epiduraalipöhnissä" mennä nolaamaan itsensä ja kysäistä kätilöltä että saanko mä nyt varmasti syödä täällä synnytyssalissa tätä suklaata! :LOL: :LOL:
Kätilö vaan naureskeli, ettei sun tarvii nälkään kuolla :D
 
susa05
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2005 klo 13:58 zeda2 kirjoitti:
Mullakin oli kassissa vaikka mitä evästä, mutta vaikka synnytys kesti yli 10 tuntia, missään vaiheessa ei maistunut mikään. Jugurtti oli ainoa jota sain alas. Synnytyksen jälkeen sitten osastolla alkoi pikku hioljaa maistua taas. Pillimehut totesin myös käteviksi, sillä esim. supistusten aikana miehen oli helppo pillin kanssa juottaa... :)
ei maistunut mullekaan mikään.vettä vaan =)
 
sipuli 79
miehelle on ollu synnytystä varten suklaata ja limua, muuten en viitti herkkuja pakkailla mukaan.....ettei käy nii et kotiin lähtiessä painaa enemmän kun synnyttään mennessä...
 
ättä harmaana
Jännä lukea että olette pakanneet synnytykseen ruokaa.
Mulle ei edes tullut mieleenkään esikoisella.

Sitten kun olin esikoisen synnytyksessä mulle ei suostuttu antaan ruokaa???? Miehelleni kyllä tarjottiin ruokaa.
Synnytykseni meni ihan normaalina alatiesynnytksenä.
Nyt kakkoselle ajattelin sentäs jotain herkkua ottaa mukaan tai sitten en ehdi.

 
Apua
Mulla oli mukana pillimehua ja myslipatukoita, mutta ne eivät todellakaan tulleet synnytyssalissa mieleen.. Mutta sitten hiukan myöhemmin synnytyksen jälkeen ne kyllä maistuivat!
 

Yhteistyössä