mitä etsit / ostat kirppiksiltä? huutonetistä?

  • Viestiketjun aloittaja marjaleena
  • Ensimmäinen viesti
mammax3
Ostan kirppikseltä hyväkuntoista ja kohtuuhintaista lastenvaatetta. Lisäksi kämppämme koko kalustus on sieltä, mutta oltava tosi hyvälaatuista että meille päätyy, ei mitään lastulevypaskaa!
Nyt etsin puista kaappia lastenhuoneeseen legoille yms.

Huutiksesta en osta mitään muuta kuin lastenvaatteita.
 
sama mamma
Alkuperäinen kirjoittaja mammax3:
Ostan kirppikseltä hyväkuntoista ja kohtuuhintaista lastenvaatetta. Lisäksi kämppämme koko kalustus on sieltä, mutta oltava tosi hyvälaatuista että meille päätyy, ei mitään lastulevypaskaa!
Nyt etsin puista kaappia lastenhuoneeseen legoille yms.

Huutiksesta en osta mitään muuta kuin lastenvaatteita.
Kenkiä en ikinä osta käytettynä, jos huutispaketissa on kengät, en huuda. Samoin alusvaatteille EI!
Saa maksaa mitä vaan jos on vaan mieluisia, varsinkin merkkivaatteista, olen maksanut 20-30e/paita, haalareista ja ulkopuvuista voin maksaa korkeintaan puolet uuden hinnasta, 100e korkeintaan.
 
:)
oon ostanu huutonetistä nahkasohvat 120 e, kirjahyllyn 50 e, philipsin 28 tuumaisen tv 10 e, kaikki tosi hyväkuntoisia, oliskohan 2000 ees piisannu jos kaikki uutena ois halunnu..
 
mä käyn usein kirppiksellä, ostan lähinnä kirjoja...aikuisten ja lasten. etsiskelen myös yhtä tiettyä 70-luvun astiasarjaa sekä sifoneita. molempia jälkimmäisiä löydän ERITTÄIN harvoin, mut silti pakko käydä kattelemassa, jos vaikka onnistais =)

huutiksesta pelkkiä kirjoja.
 
hlö
Alkuperäinen kirjoittaja pssp:
mä käyn usein kirppiksellä, ostan lähinnä kirjoja...aikuisten ja lasten. etsiskelen myös yhtä tiettyä 70-luvun astiasarjaa sekä sifoneita. molempia jälkimmäisiä löydän ERITTÄIN harvoin, mut silti pakko käydä kattelemassa, jos vaikka onnistais =)

huutiksesta pelkkiä kirjoja.
mikä on sifoni?
 
tinni
huutiksesta ostan vaatteita. usein yksittäisiä kun paketeissa tuppaa olemaan ei miellyttäviä. tällä hetkellä koossa 98 ja 116-128. itselle ostin viimeksi mamma farkkuja.

kirpputoreilta otan vaatetta, leluja, sisustusjuttuja , tupperia mitä milloinkin eteen osuu.

viimeksi ostin itselleni halosen 3/4 pituisen nahkatakin 17e, pelin 5e , lasten kirjakerhon kirjoja a 1e/kpl. ulkopuvuista siisteistä olen valmis maksamaan max 20e täytyy kyllä olla mieleinen. ehkä uudesta voisin maksaa enemmänkin. sisävaatteista 0-5e.
 

Yhteistyössä