mitä et ole antanut anteeksi etkä halua antaa?

Mun entinen bestis vehkeili mun seläntakana. Kertoili vaikka minkälaisia valheita mun silloiselle poikakaverille, soitteli ja kirjoitteli sille....Esitti mulle niin tukevaa kaveria ym....
Ehkä oonkin antanut anteeksi, mutta tän ihmisen kanssa en halua olla missään tekemisissä.
 
raiskauksen yritystä ym-väkivaltaa en voi antaa anteeksi eräälle ihmiselle,
omalle exälle sitä että on uhkaillut mua,
biologiselle isälleni ja en voisi antaa anteeksi mitään,
siinä ne taisi ollakin.joo aika paljon anteeksiantamatonta tapahtunut elämässäni.Paljon voin ymmärtää,jotain asioita ei vain voi hyväksyä antamalla anteeksi.
 
Eräälle ihmiselle en ole antanut anteeksi, että hän opettajan avulla pullautti minut ulos meidän yhteisestä opinnäytetyöstä.. nousee niskakarvat pystyyn, kun ajattelen edes sitä ihmistä.. onneksi en ole törmännyt siihen ihmiseen pitkään aikaan..

sit pari ihmistä olivat sellaisia, jotka olivat ystäviäni yhden vuoden, mutta sitten syksyllä, kun koulu alkoi, tekivät heti selväksi, että minua ei kaivata siihen porukkaan.. tai varsinkin toinen teki..onneksi luokassa oli monia mukavampia luokkakavereita, jotka olivat oikeasti ystävällisiä ja joiden kanssa sitten ystävystyin sinä vuonna..
 
lady of the lake
Entisen kaverin järjestelmällistä selkään puukottamista kaikin mahdollisin keinoin.Valehteli minusta niin uskomattomia juttuja etten vieläkään uskois todeksi kenenkään aikuisen ees kehtaavan semmosta.
 
Sitä että Esikoisen isä on niin välipitämätön lapselleen. Halusi esim 13 vuoden jälkeen erosta yhteishuoltajuuden kun kuvitteli että silloin ei tarvisi elareita maksaa. Kun kuuli että se ei niin mene niin ei halunnut mitään. Kuopuksen isä sanoi kättelyssä et moro ei kiitos se siitä! Ja yksi muu asia mistä en tässä mainitse.
 
mim
poikakaverille... "vanhoja" juttuja, mut en niiden takia pysty vieläkään luottamaan... pidän ne ajatukset taka alalla, mutta niitä en anteeksi vielä voi antaa... muiden ihmisten kohdalla ei tällaista ole, sillä en kenestäkään välitä niinkuin hänestä. rakas kun satuttaa, se sattuu enemmän kuin mikään..
 

Yhteistyössä