Näinhän se menee..Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 23:15 aki kirjoitti:Naiset haluaa olla siinä uskossa ettei se siitä veny. Miehet vähän toista mieltä...
Mun mies oli ainakin ihan toista mieltä sun kanssas..Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 23:15 aki kirjoitti:Naiset haluaa olla siinä uskossa ettei se siitä veny. Miehet vähän toista mieltä...
Alkuperäinen kirjoittaja 01.12.2006 klo 11:59 Aurinkokunta kirjoitti:O-ou... Sitäkö varten ne mun juoksuuttaavatten tuolla äippäpolilla, tuntuu että alvariinsa, kun mulla on jo 8 synnytystä takana, että hyö haluuvat varmistaa vauvan löytävän syntymänsä aikaan sit oikeaan koloon , jos siinä ei oo päässyt käymään niin, että kaikki reiät ois jo niinkun "avautuneet" yhdeksi isoksi aukoksi.
Vai meinaako ne, että pitäs virittää lasketrun ajan lähestyessä joku "turvaverkko" tuonne alapäähän, ettei vallan holahtais vauva vaikka kadulle tai kaupan kassajonoon
siis ihan hyvällä nauran :flower:Alkuperäinen kirjoittaja 01.12.2006 klo 11:44 Mata Hari kirjoitti:Mä sain kaks kärpästä yhdellä iskulla kun kaksoset synnytin. Tuli kahta isompi rööri kerralla. *röyhistellöö*
Kolmas, joka sektioitiin, ei vaikuttanut mitenkään tuonne rööripuoleen.
mutta voin sanoa, että tisseistä sain vallan kätsyt kärpäslätkät. Ei tarvi ku *humps* vaan humauttaa, niin ruumiita tuloo niin kärpäsistä kuin kaiken maailman ötököistä. Ainoo paha puoli tässä on, että mie joudun köyttämään nuo tissit kiinni tähän ihanan löllöön vartalooni, etten vahingossa humauttelis kanssaihmisiäni niillä...
...Siis jösses mitä kysymyksiä! :/
Hyvä!! Ja lisätään viellä että pienimunasten ongelma on synnyttäneiden naisten alapään koko!!Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 23:19 vieras kirjoitti:\Ja tämä "Akihan" tosiaan asian tietääAlkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 23:15 aki kirjoitti:Naiset haluaa olla siinä uskossa ettei se siitä veny. Miehet vähän toista mieltä...
Kaksi lasta minäkin tehnyt normaalilla tavalla ja on sen verran kiinteät paikat edelleen, ettei tahdo aina ukon meisseli sisään mahtua. Olet provo, mutta jos kuitenkin mies, niin säälin sua, kun ollut huono tuuri naisten kanssa....horoja mitä horoja
Sä olet sitte ihana! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 01.12.2006 klo 11:44 Mata Hari kirjoitti:Mä sain kaks kärpästä yhdellä iskulla kun kaksoset synnytin. Tuli kahta isompi rööri kerralla. *röyhistellöö*
Kolmas, joka sektioitiin, ei vaikuttanut mitenkään tuonne rööripuoleen.
mutta voin sanoa, että tisseistä sain vallan kätsyt kärpäslätkät. Ei tarvi ku *humps* vaan humauttaa, niin ruumiita tuloo niin kärpäsistä kuin kaiken maailman ötököistä. Ainoo paha puoli tässä on, että mie joudun köyttämään nuo tissit kiinni tähän ihanan löllöön vartalooni, etten vahingossa humauttelis kanssaihmisiäni niillä...
...Siis jösses mitä kysymyksiä! :/
..yhen synnytin alakautta..kaks keisarillisesti..ja oon edellee timmi...mitä nyt läskis kunnos...Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 23:13 PeltopellenMuija kirjoitti:No ei todellakaan.
Sinä vai? Miten tiesit näin vanhan aloituksen edes hakea?Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 14:31 vilkas kirjoitti:Joku on tehnyt oikein tutkimusta.
Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 23:11 Jonsered kirjoitti:Tietenkin, rivissähän ne ulos marssivat!
Hönö...
Niin tai kyllä meillä ainakin kun käy noissa tarkastuksissa lääkärissä kun esim ottaa e-pillerit niin tarkistaa lihaksen kunnonAlkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 23:15 aki kirjoitti:Naiset haluaa olla siinä uskossa ettei se siitä veny. Miehet vähän toista mieltä...
Ei oo tosi, siis niin repesinAlkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 23:11 Jonsered kirjoitti:Tietenkin, rivissähän ne ulos marssivat!
Hönö...