mitä enempi lapsia sitä isompi reikä alapäässä..

• Viestiketjun aloittaja ekaa odottava
  • Ensimmäinen viesti
O-ou... Sitäkö varten ne mun juoksuuttaavatten tuolla äippäpolilla, tuntuu että alvariinsa, kun mulla on jo 8 synnytystä takana, että hyö haluuvat varmistaa vauvan löytävän syntymänsä aikaan sit oikeaan koloon :whistle: , jos siinä ei oo päässyt käymään niin, että kaikki reiät ois jo niinkun "avautuneet" yhdeksi isoksi aukoksi.

Vai meinaako ne, että pitäs virittää lasketrun ajan lähestyessä joku "turvaverkko" tuonne alapäähän, ettei vallan holahtais vauva vaikka kadulle tai kaupan kassajonoon :whistle:

no eikös toi oo kiinni ihan jokaisen ihmisen omasta anatomiasta? eli toisilla on jo ennen raskautta väljemmät paikat, toisilla kireemmät. niin se vaan on. ja ei ne raskaudet nyt niiiin paljoa löysytä... akille siis tiedoksi että olet tainnut saada oikein hörttilöröä kun kerta noin yleistät :LOL:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.12.2006 klo 11:59 Aurinkokunta kirjoitti:
O-ou... Sitäkö varten ne mun juoksuuttaavatten tuolla äippäpolilla, tuntuu että alvariinsa, kun mulla on jo 8 synnytystä takana, että hyö haluuvat varmistaa vauvan löytävän syntymänsä aikaan sit oikeaan koloon :whistle: , jos siinä ei oo päässyt käymään niin, että kaikki reiät ois jo niinkun "avautuneet" yhdeksi isoksi aukoksi.

Vai meinaako ne, että pitäs virittää lasketrun ajan lähestyessä joku "turvaverkko" tuonne alapäähän, ettei vallan holahtais vauva vaikka kadulle tai kaupan kassajonoon :whistle:

ju, kyllä kuule kannattaa ruveta jo virittämään verkkoa paikoilleen. Sullahan on pakko olla jo niin löysät paikat ettet huomaa kun se lapsonen sieltä tulla putkahtaa... :LOL: :LOL:

Fleur de la Cour
Taidan olla hiukan jäävi kuitenkaan vastaamaan kun olen vain kerran synnyttänyt ja siitäkin on jo aikaa vaikka kuinka ja paljon. Mutta siis sellanen asia vaan tuli mieleen, että tuolla alapäässä on tosi voimakkaat lihakset että jos haluaa ne treenata kuntoon kunnolla niin voi harrastaa seksiä liikkumatta. Ja jos nyt kerrankin olis itsekäs ja sanois, että synnytyksen jälkeen alapään verenkierto parantui ainakin mulla huomattavasti ja sen myötä orgasmien voimakkuus joten who cares jos on erilainen p illu muuten.

PahaSilmä
Ei ole näin. Vagina on ihmisen joustavin paikka. Ainoa, mikä venyy, on lihakset, mutta ne voi jumpata kuntoon ihan helposti.

Synnyttäneellä naisella voi olla paljon tiukempi alapää kuin ei synnyttäneellä, koska monetkaan ei synnyttäneet ei jumppaa lantionpohjan lihaksia.

Mulla on kaksi lasta ja ihan hyvä reikä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.12.2006 klo 11:44 Mata Hari kirjoitti:
Mä sain kaks kärpästä yhdellä iskulla kun kaksoset synnytin. Tuli kahta isompi rööri kerralla. *röyhistellöö*

Kolmas, joka sektioitiin, ei vaikuttanut mitenkään tuonne rööripuoleen.

mutta voin sanoa, että tisseistä sain vallan kätsyt kärpäslätkät. Ei tarvi ku *humps* vaan humauttaa, niin ruumiita tuloo niin kärpäsistä kuin kaiken maailman ötököistä. Ainoo paha puoli tässä on, että mie joudun köyttämään nuo tissit kiinni tähän ihanan löllöön vartalooni, etten vahingossa humauttelis kanssaihmisiäni niillä...

...Siis jösses mitä kysymyksiä! :/
:LOL: siis ihan hyvällä nauran :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 23:19 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 23:15 aki kirjoitti:
Naiset haluaa olla siinä uskossa ettei se siitä veny. Miehet vähän toista mieltä... :whistle:
Ja tämä "Akihan" tosiaan asian tietää :LOL: :LOL:

Kaksi lasta minäkin tehnyt normaalilla tavalla ja on sen verran kiinteät paikat edelleen, ettei tahdo aina ukon meisseli sisään mahtua. Olet provo, mutta jos kuitenkin mies, niin säälin sua, kun ollut huono tuuri naisten kanssa....horoja mitä horoja
:LOL: Hyvä!! Ja lisätään viellä että pienimunasten ongelma on synnyttäneiden naisten alapään koko!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.12.2006 klo 11:44 Mata Hari kirjoitti:
Mä sain kaks kärpästä yhdellä iskulla kun kaksoset synnytin. Tuli kahta isompi rööri kerralla. *röyhistellöö*

Kolmas, joka sektioitiin, ei vaikuttanut mitenkään tuonne rööripuoleen.

mutta voin sanoa, että tisseistä sain vallan kätsyt kärpäslätkät. Ei tarvi ku *humps* vaan humauttaa, niin ruumiita tuloo niin kärpäsistä kuin kaiken maailman ötököistä. Ainoo paha puoli tässä on, että mie joudun köyttämään nuo tissit kiinni tähän ihanan löllöön vartalooni, etten vahingossa humauttelis kanssaihmisiäni niillä...

...Siis jösses mitä kysymyksiä! :/
Sä olet sitte ihana! :heart: :LOL:

PahaSilmä
Eeei. :) Riippuu ihan lantionpohjanlihasten kunnosta. Emätin on ihmiskehon venyvin osa, se on ihan venymään tarkoitettu. Jollain ei-synnyttäneellä saattaa olla löysempi, kuin synnyttäneellä, joka ahkerasti harjoittaa lihaksiaan.

Yhteistyössä