Rengas mulla teki jysärit just samoin ko pilleritki. Tää päänsärky-onkelma tuli vasta tässä "vanhemmalla" iällä eli muksujen jälkeen, nuorena ei ollu särkyjä.Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:oletko kokeillut ehkäisyrengasta? suosittelen, mulla ei siis kokemusta mikreenistä mutta renkaasta kylläkin.
Eipä siitä ees annetaan kokeila,ku niin kusipää lääkäri ku voi vaa ollaAlkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:oletko kokeillut ehkäisyrengasta? suosittelen, mulla ei siis kokemusta mikreenistä mutta renkaasta kylläkin.
Ei rengasta saa käyttää migreenin kanssa, siinä samoin kuin muissakin yhdistelmähormoniehkäisyissä on aivohalvauksen riski. Itselle kanssa jo mietinnässä että millekkä sitä sitten alkaa kun tämä kakkonen on syntynyt. Minipillerit ei houkuta eikä kyllä kuparikierukkakaan ja ne on oikeastaan ainoat vaihtoehdot kondomin ja sterilisaation lisäksi. Sterilisaatioon oon liian nuori ja kortsut taas.. Noh, ei kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja vanhus83:Eipä siitä ees annetaan kokeila,ku niin kusipää lääkäri ku voi vaa ollaAlkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:oletko kokeillut ehkäisyrengasta? suosittelen, mulla ei siis kokemusta mikreenistä mutta renkaasta kylläkin.
Siis mitä vitt... Oikeesti, mulla migreeni ollu koko iän ja käyttänyt rengasta sun muita yhdistelmäpillereistä lähtien... Eikä kukaan ole koskaan sanonut mitään et olis joku riski olemassa...Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:Ei rengasta saa käyttää migreenin kanssa, siinä samoin kuin muissakin yhdistelmähormoniehkäisyissä on aivohalvauksen riski. Itselle kanssa jo mietinnässä että millekkä sitä sitten alkaa kun tämä kakkonen on syntynyt. Minipillerit ei houkuta eikä kyllä kuparikierukkakaan ja ne on oikeastaan ainoat vaihtoehdot kondomin ja sterilisaation lisäksi. Sterilisaatioon oon liian nuori ja kortsut taas.. Noh, ei kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja vanhus83:Eipä siitä ees annetaan kokeila,ku niin kusipää lääkäri ku voi vaa ollaAlkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:oletko kokeillut ehkäisyrengasta? suosittelen, mulla ei siis kokemusta mikreenistä mutta renkaasta kylläkin.
Ei välttämättä saa itse päättää, mulle lääkäri ei suostunut kirjoittamaan reseptiä renkaalle synnytyksen jälkeen, kun tiesi mun migreenitaustan. Antoi sitten reseptin minipillereille (cerazette muistaakseni) vaikka sanoin etten niitä halua. Kuparikierukkaa ehdotti toisena vaihtoehtona, mutta en tosiaan tykkää sen toimintaperiaatteesta.Alkuperäinen kirjoittaja vanhus83:Kyllä kikeissa on varoituksen et ei migreenin kanssa,mutta eikös potilas saa päättä itse ehkäisystä ku kerran sterilisaationkin on hylätty ja ei annetaa päättä mitä ehkäisyä käyttän ja kuulema ehkäisy kapselin poiston pitä jonotta :/