Mitä annatte virpojille?

• Viestiketjun aloittaja noituuksia
  • Ensimmäinen viesti
vieras
No kannattaisko sitte vaikka laittaa tälle lapselle lappu kaulaan että "olen allerginen suklalle, antakaa mulle jotain muuta". Ymmärrä nyt hyvä ihminen se pointti mitä tarkoitin. Ei kaikki voi tietää että joku lapsista on allerginen.

Mä oon itse saanut suklaamunia, hedelmiä, purkkaa, karkkia ja tarroja. Meillä ei harmillisesti käy virpojia, mutta jos nyt tänä vuonna (muutettu) tulee, niin otan suklaamunia, tarroja ja purkkaa. Katson mitä lapsilla on korissaan, ja sitten päätän mitä annan.

mä en avaa edes ovea. Vi...... kun taas rämpyttelevät ovikelloa. Pitäs laissa kieltää tollanen "kerjääminen" Hyvä kun on omille muksuille varaa joskus namia ostaa. taidan vetää ovikellon kannen irti ovesta.
Mä en maailamn kakaroita hyyssää.....

paras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kannattaisko sitte vaikka laittaa tälle lapselle lappu kaulaan että "olen allerginen suklalle, antakaa mulle jotain muuta". Ymmärrä nyt hyvä ihminen se pointti mitä tarkoitin. Ei kaikki voi tietää että joku lapsista on allerginen.
:LOL:

eikä kerrota
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja www:
millon ne ees tulee :ashamed:
:whistle:
Kertokaas nyt.
Ja varsinkin koska täällä länsi Suomessa päin?
Pidetään teitä jännityksessä, yllätytte iloisesti kun ovikello soi ;)

(tuolla se on jo edellisellä sivulla siuvlauseessa mainittu, kun tarkkaan lukee)

Yhteistyössä