Mä EN VOISI olla jalkahoitaja :x :x :x .
Pelkka ajatuskin toisten haisevien, lohkeilevien ja känsäisten varpaiden koskettelusta saa mut voimaan pahoin.
(Mutt aah se ON ihanaa, kun joku tekee jalkahoidon sulle )
Hyvänä kakkosena tulee vanhustenhoitaja.
Ei, ei ikinä, en saisi itsestäni irti pestä jonkun mummon ripulikakista pyllyä :x :x :x .Vaikka se on vain murto-osa tuota työtä, en kykenisi.
(Jokainen me joskus vanhetaan ja arvostan todella niitä vanhustyötä tekeviä, miusta ei vaan olis siihin )
Patologi tai joku ruumishuoneen hoitaja.
(Heitäkin arvostan, mutt mulla on liiallinen mielikuvitus tuohon hommaan )
Mitä sellaisia ammatteja on, joita et itse pystyisi koskaan harjoittamaan ja miksi?
Selvennettäköön vielä, ett tästä ei ole tarkoitus tehdä haukkumisketjua!
Jokainen työ ON arvokasta ja on hyvä, ett me ollaan erilaisia.Jokaiselle alalle löytyy oma osaajansa .
Pelkka ajatuskin toisten haisevien, lohkeilevien ja känsäisten varpaiden koskettelusta saa mut voimaan pahoin.
(Mutt aah se ON ihanaa, kun joku tekee jalkahoidon sulle )
Hyvänä kakkosena tulee vanhustenhoitaja.
Ei, ei ikinä, en saisi itsestäni irti pestä jonkun mummon ripulikakista pyllyä :x :x :x .Vaikka se on vain murto-osa tuota työtä, en kykenisi.
(Jokainen me joskus vanhetaan ja arvostan todella niitä vanhustyötä tekeviä, miusta ei vaan olis siihin )
Patologi tai joku ruumishuoneen hoitaja.
(Heitäkin arvostan, mutt mulla on liiallinen mielikuvitus tuohon hommaan )
Mitä sellaisia ammatteja on, joita et itse pystyisi koskaan harjoittamaan ja miksi?
Selvennettäköön vielä, ett tästä ei ole tarkoitus tehdä haukkumisketjua!
Jokainen työ ON arvokasta ja on hyvä, ett me ollaan erilaisia.Jokaiselle alalle löytyy oma osaajansa .