Mitä ajatuksia tämä vartalo sinussa herättää?

  • Viestiketjun aloittaja mielipidekysely
  • Ensimmäinen viesti
Tuntuu monelle olevan hirveän vaikea asia hyväksyä että maailmassa on SEKÄ laihoja/hoikkia ETTÄ lihavia/pulleita naisia... Kun on joku ihme pakkomielle julistaa jompikumpi tyyppi toista paremmaksi! :/
 
vieras
Tässäpä kuvan 2 linkittäjä. SIksi laitoin kuvan huvikseni, että mitä mieltä muut ovat. AIna sitä hoikkuutta niin ylistetään ja laihduttamisesta höpötetään, mutta tajuaako kukaan että laihuuskin voi olla ongelma joillekin.
EN ole pätkääkään tyytyväinen itseeni. Lisää läskiä/ lihasta saisi tulla, mutta kun ei tule. Olen 162/50 eli en mikään anorektikkokaan. TIetysti tuo kuva antaa vähän vääristyneen käsityksen, kun makaa, mutta anyway.

Liikuntaa en harrasta, mutta mainittakoon, että näytin just samanlaiselta jo silloin kun palasin synnäriltä kotiin. Jouduin kyllä siitä kuulemaan huomattelua, mutta minkä sille vartalolleen voi. Täällä joskus tapellaan miten julkkikset voi palautua niin äkkiä entisiin mittoihinsa. Mä en sitä ihmettele yhtään, sillä kaikki ihmiset me ollaan erilaisia. Itse kuulun niihin, jotka palautuu samantien synnytyksestä ja en nyt tiedä onko se niin ihanaakaan, ehkä siten että mahtuu heti normaalit vaatteet päälle.
 

Yhteistyössä