Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:
Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:
arpia tulee jos on tullakseen, itselleni tulee 90% varmuudella ja siihen en voi kamalasti vaikuttaa. sen sijaan niihin läskimakkaroihini voin vaikuttaa ja niitä ei tässä kropassa nähdä. tästä kiitos liikuntaharrastuksille, jotka paitsi pitävät läskit kurissa, auttavat minua pysymään muutenkin terveenä ja elämään pidempään (asia jota nämä "luonnostaan laihat" eivät ilmaiseksi saa).
En oikeen ymmärtänyt sun pointtia...kyllä hoikatkin,siis sellaiset joille kiloja ei tule,urheilevat varmasti.Minä ainakin harrastan liikuntaa.
Ihan ystävällisessä mielessä tällänen huomautus tähän väliin. :flower:
ei ollut tarkoitus yleistää, ei kuulu tapoihini. tuolla aikaisemmin oli se "kuva 2", jonka yhteydessä mainittiin että ko. henkilö harrastaa liikuntaa satunnaisesti eli siis on ilman SÄÄNNÖLLISTÄ liikuntaa päässyt tuohon kuntoon 6 kk synnytyksen jälkeen (eli pelkillä luontaisilla avuillaan siis
). minä mieluummin liikun säännöllisesti (joka tapauksessa vaikka en ole koskaan ylipainoinen ollutkaan) ja saan siitä paljon muitakin hyötyjä kuin sen kilojen kurissa pysymisen, tämä oli se pointti. (taitaa mennä kyllä aiheesta hieman ohi)
punttisalilla saa lisää massaa, jos sitä kaipailit