Mitä ajattelet yh-äidistä joka harrastanut seksiä viimeksi toukokuussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yh-mami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yh-mami

Vieras
Toukokuun puolessa välissä oli yhden illan juttu ja sen jälkeen en ole seksiä harrastanut miehen kanssa. Voin sanoa, että kyllä tekee mieli!

Baarissa olen kyllä käynyt tuon jälkeen, mutta ei ole ketään tarttunut mukaan. Pakko sitten kärvistellä. :(

[QUOTE="vieras";22230238]Ajattelen, että fiksu, kun ei harrasta yhdenillan suhteita.[/QUOTE]

Mun mielestä voi olla fiksu ja silti harrastaa yhden illan juttuja. Kyllä yh:kin saa harrastaa seksiä eikä vain te parisuhteelliset.

[QUOTE="vieras";22230238]Ajattelen, että fiksu, kun ei harrasta yhdenillan suhteita.[/QUOTE

Harva yh haluaa yhdenillanjuttuja, mutta joskus sitä vaan kaipaa seksiä/läheisyyttä niin paljon :(. Mietis jos sinä et kuukausitolkulla saisi hellyyttä tai seksiä....

Mulla myös puolitoista vuotta viime kerrasta. Pelottavaa että tähän jopa tottuu. Yhdenillanpippeleitä olis ollut tarjolla mutta ei kiitos, yök...hellyyttä kyllä kaipaan.

ööö en mitään..harrastin seksiä 2 kk sitten ja sitä ennen oli yli vuos ilman seksiä..tosin mun ees tee mieli tai tule mitään pakkohaluja joten tee mitenkään tiukkaa olla ilman ja tulenkin taas seuraan ylivuoden ainakin olemaan=)

No eipä tässä ole muutamaan kuukauteen seksiä harrastettu, mutta ei mun niin hirveästi ole tehnyt mielikään, toisekseen elämässä on niin paljon muutakin kuin seksi, että en ole sitä edes pahemmin ehtinyt miettimäänkään.
No mulla kyllä yksi syy on se, että raskaus on viime metreillä, että ajatukset on jossain ihan muualla kuin seksissä :)

No enpä ajattele yhtään mitään. Parisuhteessakin voi olla tuollaisia taukoja toisilla. Seksi ei ole mun mielestä se maailman tärkein juttu(no, opli ehkä joskus 2-kymppisenä).

Täällä viime tammikuusta "kuivakausi" alkanut, ja jatkuu yhä! Mies raksalla kaiket vapaa-ajat ja vähän enemmänkin. On sitte aina ihan poikki-väsynyt... Pitäisi talo valmistua jouluksi jos sitte helpottaa?
Olenkin turvautunut jellysauvaan varmaan jo sata kertaa, kun ei sitä muuten saa! Päivisin hyvin useasti pidän geishapalloja lähinnä treenin takia. Mutta kyllä niistä muutakin kivaa on itselle.

no hei, mulla on edellisestä kerrasta niin monta vuotta, etten edes muista...ja olen vähän yli kolmenkymmenen...enkä mikään hirviö, kyllä varmaan saisin, mutta kun on rima noussut hirveen korkeelle!!!!

Ajattelen, että järjestää asiansa siihen kuntoon, että on turvallinen ja hyvä mies jonka kanssa sitä seksiä harrastaa. Siihen asti sooloilua. Sehän on yksinkertaista.

Yhteistyössä