Mitä ajattelet, kun näet kadulla/kaupassa vauvamahan?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
1.ajatus:ihanaa!! Minäkin haluan..
2.ajatus:VITUTTAA!!!!! Kun minä en saa, vaikka haluaisin.. Siihen tarvitaan lääkäriä, lapsettomuushoitoja ym. kivaa ja 5v lapsettomuutta kokeena ja useamman keskenmenon saaneena ei aina jaksa asiasta iloita..
3.ajatus:mitenköhän pitkään tuohon raskauden aikaansaamiseen meni? Monesko lapsi? Kun itse ei voi norm.yrittää, lapsi tulee jos tulee VAIN HOIDOILLA JOS TULEE EDES NIINKÄÄN..

Anteeks kun avauduin :) Mut sainpahan nyt purettua pahimman kirjoittamalla ;) Ja kun lähipiirissä ja naapurissa on muutaman odottava ja itse niin toivois että vois lapsen saada "normaalisti".. Niin ja mulla on sitten lapsi ennestään, mutta ei se tätä lapsettomuuden tuskaa mihinkään poista.. Se on ja pysyy, iänkaikkisesti aamen!
Ei se lapsettomuus häviä ja ottaa päähän, kun on ihmisiä joiden mielestä se pitäis hävitä kuin taikaiskusta kun saa vauvan. Monta vuotta siinä suossa rypeneenä, miten ihmeessä se katoaisi synnytykseen???? Oli pakko vastata, tuntui niin tutulta tuo siun avautumisesi.
 
Muutama vuosi sitten, kun olin lukenut paljon kauhutarinoita synnytyksestä, mietin aina raskaana olevan naisen nähdessäni, että pian tuokin parka joutuu synnyttämään. :D
Minulla tulee myös tuontapaisia ajatuksia. En tiedä mikä sana on oikea kuvaamaan tuntojani, mutta tulee jotenkin sellainen myötätuntoinen ajatus, että toivottavasti synnytys menee hyvin eikä joudu kivuliasta synnytystä kokemaan.

Ehkä tämä johtuu siitä, että minua on jo ihan lapsesta asti pelottanut ja inhottanut kaikki raskauteen liittyvä. En ole koskaan ollut raskaana, mutta ajatus jo siitä raskaana olemisesta kauhistuttaa, iso maha, kömpelyys, mahdolliset arvet ja repeämät, synnytys. Minulle tulee usein huono olo jo sairaalan hajusta.
 
"dolores"
Olen onnellinen odottajan puolesta. Itse juuri vauvan saaneena hämmästyin omaa reaktiotani saadessani kuulla erään seuraamani blogin pitäjän olevan raskaana..olin kateellinen! Raskausajat ovat minulle kauheaa aikaa pahoinvoinnin takia, mutta salaa haaveilen jo kolmannesta. Haaveeksi kyllä saa jäädä..
 
uyf
Nyt kun on itse raskaana niin tulee ehkä mietittyä vaan että koskahan hänellä on laskettu aika.
Aiemmin pitkän yrityksen aikaan katsoin että ihana maha ja voi kun itsekin vielä saisi tuon kokea.
Tämän raskauden jälkeen ajattelen toivottavasti että voi niitä aikoja, ihanaa se oli mutta ei kiitos enää.
 
Karju
[QUOTE="olli";23615848]Tulen iloiseksi ja luon salaa ihailevia katseita. Nainen on niin kaunis odottaessaan.[/QUOTE]

Kyllä. Ja vauvamaha on yksi seksikkäimmistä näyistä. (Siis paljaana)
 

Yhteistyössä