Mitä ajattelet, kun näet kadulla/kaupassa vauvamahan?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Mä olin ylpeä omasta vatsasta aina kun odotin, en yhtään häpeillyt tai peitellyt. :) Kuljin ihan vatsanmuodot paljastavissa vaatteissa enkä missään teltoissa.

Mut nyt jos näen niin en jaksa innostua yhtään, mä oon saanu kuopuksen nyt 3,5vuotiaaksi ja oon niin onnellinen tästä elämänvaiheesta!
 
riippuu henkilöstä
jos joku puolituttu, ei niin ihana ihminen, niin rehellisesti "voi vittu et on sit seki kaveri pistäny ton ämmän paksuks. No onneks edes sille kelpaa" mutta normaalisti en suuremmin kiinnitä huomioo. jos kiinnitän niin nauran mielessäni et "onpa sentään joku muuki tiineenä ku minä :)"
 
"vieras"
en minäkään huomannut koskaan raskaana olevia naisia ennen kuin tulin itse ensimmäistä kertaa raskaaksi. jos oletan että hän odottaa esikoistaan ja kulkee nokka pystyssä, käsi mahalla ja suu yli leveässä hymyssä, naurahdan ja ajattelen että mikäköhän toikin luulee olevansa, jotenkin ärsyttää semmoset. mutta sitten jos odottajan olemus on luonnollinen ja rauhallisen ja tyytyväisen oloinen tai jos odottajalla on mukana muitakin lapsia niin saatan jäädä onnellisena hymyssä suin tuijottamaan maha pystyssä olevaa äitiä ja vieressä riehuvia lapsia
 
pirkkå
Mä olen kyllä meillä päin huomannut että tätä iso palloa jota kantelen pitäisi jotenkin hävetä ja olla nolona siitä että odottaa lasta. Minä kun en millään kykene piilottamaan tätä valtavaa onnea joka minut on kohdannut. Pikkukakkonen sieltä tulla poksahtaa jossakin vaiheessa( parin viikon sisään) ja tätä lasta on tekemällä tehty viisi vuotta.
Korkkarit jalassa ja meikit naamalla, suu hymyssä ja vatsa tanassa.
(löisin varmaan turpaan, jos joku uskaltautuisi moralisoimaan odotustani. Näin raskaus aikana kiihdyn nollasta sataan alle sekunnissa...alkuraskaudessa olin kova näyttämään keskaria kanssaautoilijoille... ne hormoonit vaan on kummia....)
 
Riippuu päivästä ja mahan kantajasta.
Todennäköisimmin en ajattele yhtään mitään, jos edes huomaan mahaa.

Joinain päivinä saatan suorastaan hymyillä, "ei niiiiin käy kateeksi. Mä en aio kestää tota aikaa enää koskaan."

Jos on tosi huono päivä ja se vatsakas pyörii jossain kaupan kapeimman hyllyn välissä, tuijottelee haaveilevasti kissanruokapurkkeja ja hieroo sitä mahaansa huomiota herättävin liikkein kuin euroopan omistaja, ajattelen, että "menisi himaansa sen pötsinsä kanssa pois jaloista pyörimästä."
 
vastaaja
1.ajatus:ihanaa!! Minäkin haluan..
2.ajatus:VITUTTAA!!!!! Kun minä en saa, vaikka haluaisin.. Siihen tarvitaan lääkäriä, lapsettomuushoitoja ym. kivaa ja 5v lapsettomuutta kokeena ja useamman keskenmenon saaneena ei aina jaksa asiasta iloita..
3.ajatus:mitenköhän pitkään tuohon raskauden aikaansaamiseen meni? Monesko lapsi? Kun itse ei voi norm.yrittää, lapsi tulee jos tulee VAIN HOIDOILLA JOS TULEE EDES NIINKÄÄN..

Anteeks kun avauduin :) Mut sainpahan nyt purettua pahimman kirjoittamalla ;) Ja kun lähipiirissä ja naapurissa on muutaman odottava ja itse niin toivois että vois lapsen saada "normaalisti".. Niin ja mulla on sitten lapsi ennestään, mutta ei se tätä lapsettomuuden tuskaa mihinkään poista.. Se on ja pysyy, iänkaikkisesti aamen!
 

Yhteistyössä