Mitä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toivoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Toivoton

Vieras
Hermot kireellä, toivoton olo, väsynyt ym...
En koe itseäni masentuneeksi mutta kai tämä sitten on. Asiaan vaikuttaa se että olen aamusta iltaan pojassa kiinni. Omaa aikaa ei ole kuin pikku hetkiä silloin tällöin. Sen lisäksi etten mieheltäni saa apua niin saan tapella että saisin edes yhden lusikallisen ruokaa poikani (8kk) suuhun. Joka ruokailu tajuttoman huudon kera. vaikka olis nälkä niin ei kelpuuta kaupan soseita eikä myöskään itse tehtyjä. Makeita en ole antanut kuin silloin kun en yksinkertaisesti ole jaksanut tapella. Tiedän ettei periksi pitäisi antaa mutta en vain jaksa. Jotenkin olen huomannut itsessäni semmoisia asioita mitä toivoisin ettei olisi. Tekisi mieli paiskoa astiat ym seinään. Huutaa niin lujaa kuin pystyn. Näyttelen että kaikki olisi hyvin vaikka siltä ei aina tunnu... Rakastan poikaani mutta en jaksaisi ainaista ruokatappelua ym. Kaipaan edes vähän omaa aikaa mutta se taitaa olla liikaa vaadittu. :'(

:wave:
Jos yhtään lohduttaa, et ole tunteidesi kanssa yksin! Meitä on muitakin, joita vauva-arki jollakin tavalla ahistaa. Jo pelkästään tuo "aina kaksin" vauvan kanssa on todella rankkaa, myönnetään.

Yhteistyössä