Mitä voisin tehdä, kun eräs nainen tekee kokoajan ls-ilmoituksia ns. turhaan? ov

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ei tee niitä minusta, vaan on tuttuni ja tekee päivittäin ls-ilmoituksia aivan turhista asioista(hän on itse kertonut minulle) Hänen omat lapsensa ovat huostassa. Teenkö rikosilmoituksen, vai huomaavatko sossussa, että on sairas yksilö?

Mä uskoisin, että lastensuojelu tarkastaa miten asiat ovat. Jos ilmoitukset täysin turhia niin varmasti huomaavat ennen pitkään että joku tekee niitä ilmotuksia turhasta. Kaipa siitä voisi rikosilmoituksenkin tehdä. Itse varmaan vaan antaisin olla...Ärsyttävää sellanen toki olisi.

Ilmoitukset ovat tyyliä: Näin kioskilla illalla neljän 15 vuotiaan pojan tupakoivan, yhdellä oli nahkatakki ja punainen pipo. Kaikki ovat samaa linjaa, en tiedä, kostaako hän sitä, kun hänen omat lapsensa ovat huostassa.

joo mä oon kokenut ton saman.. naapurin mummot eivät tykänneet, että taloon muutti lapsia.. soskuun alkoi satelemaan ilmoituksia, että lapset eivät käytä kesällä hattua ja lapset nukkuu ikkuna auki KESÄLLÄ.. olemme seuranneet, että äiti ei vie päivittäin lapsia lenkille/puistoon jne.. naapurit vähän seuraili.. tein yleisluontoisen tiedotteen talossa, että jos homma ei lopu niin käyn poliisilla ja sanoin soskuun, että mua seurataan jo kotonakin ja ilmoituksilla ole mitään perää.. no siihen loppui ilmoitukset kun naapurit huomas ettei ne saa lapsia savustettua ulos talosta, kauhuissaan vielä ilmoittivat soskuun, että se on taas raskaana eikä edellisiäkää jaksa viedä ulos ja lapset kulkee vähissä vaatteissa helteillä :D

niin tosiaan talon eläkeläiskerho piti tiimari vihkoa naapureista yötä päivää vuoron perään ja seurasivat mm, että nyt se kävi kaupassa kun oli vain noin vähän aikaa poissa ja takas tullessa näky olevan kauppakassi mukana.. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja hempee:
joo mä oon kokenut ton saman.. naapurin mummot eivät tykänneet, että taloon muutti lapsia.. soskuun alkoi satelemaan ilmoituksia, että lapset eivät käytä kesällä hattua ja lapset nukkuu ikkuna auki KESÄLLÄ.. olemme seuranneet, että äiti ei vie päivittäin lapsia lenkille/puistoon jne.. naapurit vähän seuraili.. tein yleisluontoisen tiedotteen talossa, että jos homma ei lopu niin käyn poliisilla ja sanoin soskuun, että mua seurataan jo kotonakin ja ilmoituksilla ole mitään perää.. no siihen loppui ilmoitukset kun naapurit huomas ettei ne saa lapsia savustettua ulos talosta, kauhuissaan vielä ilmoittivat soskuun, että se on taas raskaana eikä edellisiäkää jaksa viedä ulos ja lapset kulkee vähissä vaatteissa helteillä :D

niin tosiaan talon eläkeläiskerho piti tiimari vihkoa naapureista yötä päivää vuoron perään ja seurasivat mm, että nyt se kävi kaupassa kun oli vain noin vähän aikaa poissa ja takas tullessa näky olevan kauppakassi mukana.. :laugh:

Uskomatonta :O