H
Heidi U
Vieras
Miehelläni on kaksi lasta 16 ja 21v. Lapset eivät halua nähdä eikä tutustua minuun. Tämä on minulle Ok. Olemme saaneet elämän rullaamaan vaikka näin on, ei ongelmia. Mutta on kuitenkin tilanteita jossa me mieheni kanssa sovitaan jotain niin oletan että se asia on sitten niin. Luotan siihen mitä sovittiin. Mutta kun sitten väliin tulee nämä kaksi neitiä, eli on tilanteita että he eivät ole oleet mukana jossain jutussa mutta sitten yht äkki haluavatkin olla niin silloin minulle luvattu asia mitätöidään. Ja tätä en oikein ymmärrä. Näissä tilanteissa mieheni peruu minullu luvatun asian ja tekee saman asia tyttöjen mukaan. Koen tässä tilanteessa että mieheni ei arvosta minua, luottamus särkyy. Ja näitä kertoa on useita. Siksi tämä vaivaa minua. Varmaan kummallakin on kasvun paikka. Itse koen näissä tilanteissa suurimpana ongelmana että luottamus särkyy minun ja mieheni väliltä. En luota hänen sanaan, enkä siihen että olemme jotain sopineet niin se sitten pitää. Ymmärän täysin ja hyväksyn tilanteita että ne muuttuvat. Mutta näissä muutostilanteissa mieheni ei ole pahoillaan ja ei pyydä anteeksi että tilanne muuttui. Pitääkö minun kasvaa, miten opin näissä tilanteissa elämään, hyväksymään että tytöt tulevat aina meidän edelle. Heillä on haaste hyväksyä minut. Vai onko kasvun pakka miehelläni että uskaltaa olla vanhempi, isä. Joka sanoo neideille että on sopinut minun kanssa jos heille ei käy olla "samassa tilassa minun kanssa" niin hän ei muuta asiaa. Mieheni elää täysin tyttöjen ehdoilla, pompottavat isää. Kun he haluavat jotain niin minun aina pitää joustaa. Ja tietenkin tässä mukana on hänen ex, joka on tyttöjen puolella. Ja sitten saarnaa miehelleni että näin pitää tehdä. Mielestäni koen heidän iän jo olevan siinä vaiheessa että oppisivat huomioimaan myös minua (vaikka ei halua nähdä), eivät ole enää 10v joita taas eritavalla pitää ymmärtää, heidän soutaminen ja huopaaminen. Auttakaa. Haluan vain säilyttää luottamuksen minun ja mieheni välillä, mutta aina matto vedetään alta. Sillon koin että minun tunteella, ajatuksella ei ole mitään väliä.