mitä voi pyytää Reimatecin puvusta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aino
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Mä oon tosi huono sanoon...just myin mun kaverille 3reiamtecin toppahaalarit 3 välikausipuvut takki+housut yhet hanskat ja kahet kengät ja yhet toppatakki + toppahousut niin siis kaikki reimatecciä ja 70e pyysin tai tehtiin vaihtis ku se pyysi brion hoitopöydästä 70e niin vaihdettiin päitte :)

Nää on kyllä menneet käytännössä ihan ilmaiseksi jos toi oli se hinta.

vähä rupesin kyl miettiin et meni hemmetin halvalla mutta halusin eroon ja pääsin :) toinen lapsi saa sitte ihan omat ;) no sain ainaski hyvän hoitopöydän itelle... alle puol vuotta vanha ja ihan muutaman kerrän käytetty..oli kuulemma ihan turha ostos..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
pk-seudulla. taidan pistää huutikseen mut hv:n kyllä siihen kehittelen =) Meni tai ei...

Ei kannata laittaa hv:ta, mä ainakin jätän suosiolla katsomatta kaikki kohteet joissa hv, minusta se on turha. Suoraan vaan se hinta jolla suostuu myymään. Maksaisin siitä ehkä 50e.

Edelleen ap ÄLÄ laita HV:ta vaan lähtöhinnaksi se millä minimissään suostut myymään ja sit katsot mihin nousee. Aika moni oikeasti potentiaalinen ostaja jättää kohteesi katsomatta jos sulla on hintavaraus, ihan vaan siksi ettei viitsi seurata et miten hurja sun varaus sattuu olemaan. Vaikka laittaisit isomman lähtöhinnan (sen millä suostut myymään) niin ostajat näkee et puku onkin mahdollista saada esim. jo 45 eurolla ja miettii et sehän on alle puolet ovh:sta! Sit vaan euron korotuksia!

Yhteistyössä