mitä vikaa tässä vaatepaketti jutussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bz

Vieras
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=58954742
sanokaa suoraan,eilen jo sitä hieman korjailin mutta sanokaa vie miten sen saa et joku edes huutais,hintavarauskaan ei päätä huimaa 30e,..mutta otan neuvoja ja risuja vastaan kiitos!

Korjaa otsikon kirjoitusvirhe vielä, kun kohteessa ei ole huutoja.
Laita otsikkoon vaatteiden KOKO!!
Noista kuvista en osaa sanoa juuta, enkä jaata, kun mulla EI NÄY Aijaalla laitetut kuvat :| .

Yleensä vaatteet ruukataan vissiin pestä ENNEN kuvaamista...Viitaten tekstiisi...pesen vielä ennen pakettiin laittamista joten suoraa saa ottaa käyttöön=)

Jätä se hv pois, laita euron tai 0,10 euro korotus.

Siinä nyt jotain vinkkejä.

ehkä se kannattais laittaa suoraan se hintavaraus, mutta...
Jos sallinen niin tuohon vaatteiden esillepanoon. Jos ne ois silitettyjä vaikka värittömällä pohjalla esillä niin ois edullisemmin esillä.

Ja yksi syy minkä takia ei ehkä huutoja niin että siellä on niitä äitiyspakkausvaatteitakin on(monille saattaa riittää pelkästään se että kiertää kaukaa).

Onko noi puh-bodyt disneytä? kokeilisin myydä ne erikseen pakettina ja sitten nuo loput vaatteet "käyttövaate pakettina" hieman halvemmalla niin voisi mennäkkin.

Ehkä kannattais silittää ne pesun jälkeen, ois siistimmän näköset. Mä en ainakaan huutais tota pakettia kun näyttää niin ryppysiltä ja nuljuilta ne vaatteet.. =/

Omaan makuuni paketissa oli vanhanaikaisia vaatteita. En tiedä koska olet vaatteet ostanut, mutta mielestäni ne näyttävät 90-luvun vaatteilta. Paketti on kallis jos hv on 30e, kesävaatteita en myöskään enää tähän aikaan vuodesta ostaisi (niitä oli muutama paketissa), koska alennusmyynneista sai uusia puoli-ilmaiseksi.

Minä taas en niin välitä ovatk osilitettyjä vaik oeikö,koska kuitenkin pesenv aatteet vielä ennen käyttöönotoa,koska useat pesuaineet ei meidän perheenjäsenille sovi....

Äitiyspakkausvaatteita, muutamien vuosien vanhoja vaatteita, aikansa eläneitä, huonosti kuvattuja, ryppyisiä...
Eikä yhtään mun makuun. :/ 30? en maksaisi...
En mitenkään pahalla halua sanoa, mutta rehellisesti halusit tietää.

Otsikosta puuttuu koko ja siinä kirjoitusvirhe (tytö... ei löydy haulla tyttö...), kokoskaala liian iso, HV kokonaan pois, vaatteet kokonaisina kuviin ja vähän ees jotenkin siliteltyinä, ylimääräiset tavarat pois kuvista, kuvat liian pieniä, jotta ainakaan minä jaksaisin availla. Entä se toisiksi alimman kuvan haalari, toppahaalari vai välikausihaalari?

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
no kuvat ainakin on huonoja.. silitä vaatteet ja kuvaa uudelleen. ota kuva suoraan yläpuolelta, näyttää paremmalta ku tuolleen vinosti otettuna.

Samaa ajattelin minäkin, eli kuvaa suoraan ylhäältä. Nyt vaatteiden mittasuhteen näytää oudoilta kun vaate kapenee niin paljon ylöspäin ja samalla vaatteen yläosa jää jollaintavalla varjoon.

Ihan kauheita rytkyjä, vähintään 10 vuotta vanhoja. Jos olisin köyhä ja kelpuuttaisin lapselleni vähän rumemmatkin vaatteeet, max 13e maksaisin tosta postareineen.

Isolla KIRJOITETUT TEKSTIT häiritsee lukemista, kuvat kannattaa vastaisuudessa ottaa yksivärisellä alustalla, jossa itse asu pääsee paremmin esille ja vaikka silittää ne vaatteet ennen kuvan ottamista. Samoin kirjoitusvirheisiin kannattaa kiinnittää huomiota.

Yhteistyössä