Mitä viemisiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Olen menossa ystävän luona käymään ja hän on muuttanut uuteen asuntoon. En ole käynyt asunnossa aikaisemmin ja kyseessä ei ole tuparit. Hänellä ei ole lapsia. Viemiset aina aiheuttavan miettimistä ja mielelläni ottaisin teiltä vinkkejä vastaan mitä itse viette.

Kauniita serveettejä, kivan värisiä kynttilöitä, viherkasvi kivassa ruukussa, tulppaaneja vaasissa... ovat olleet ainakin itselleni sekä ystävilleni mieluisia pieniä muistamisia eri tilanteissa! Suosittelen jotain tolta linjalta :)

Tulppanit suosikkeja.Kausikäyttötavarat hyviä viemisiä esim talvella kynttilöitä, keväällä pääsiäisaiheisia servettejä, rairuhoa, suklaamunia, kesäällä puutarhatarvikkeita jos parveke tai oma piha. Kahvierikoisuudet, keksilajitelmat, suklaarasiat ym gurme herkut esim stokkalta hyviä.
:flower:

Varmaan vähän riippuu ihmisistäkin, ketä menet tapaamaan. Jos ovat nuoria, just yhteen muuttaneita, niin ehkäpä he tarvitsevat jotain ihan käyttöesineitäkin tai jos ovat jo pitempään yhdessä asuneita, niin jotain kivaa koriste-esinettä tai kahvia ja kukkia.

Itselleni mieluisia ovat olleet kermansaven uunipata, Anu Pentikin voirasia, Finlaysonin pyyhkeet, saunaan löylytuoksuja, kiulu ja löylykauha, pellavainen pitkä laudeliina, löylynhenki...

Onko kyseessä mies vai nainen? Sinkku? Jos on sinkkunaisesta kyse ja huumoria löytyy, niin vie kaikkea pitkänmallista, ettei muoto unohdu.. =) Itse sain joskus veljen vaimolta kynttilöitä, kurkkua, banaania ym. Oli ihan hauska idea, mutta jos ei ole huumorintajuinen, niin sitten en suosittele!

Yhteistyössä