Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kauas pudonnut:Isä kirvesmies, äiti siivooja, minä ympäristöasiantuntija.
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja kauas pudonnut:Isä kirvesmies, äiti siivooja, minä ympäristöasiantuntija.
Ootko korkeakoulutettu?
Alkuperäinen kirjoittaja kauas pudonnut:Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja kauas pudonnut:Isä kirvesmies, äiti siivooja, minä ympäristöasiantuntija.
Ootko korkeakoulutettu?
FM
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kauas pudonnut:Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja kauas pudonnut:Isä kirvesmies, äiti siivooja, minä ympäristöasiantuntija.
Ootko korkeakoulutettu?
FM
Meillä sitten aikalailla sama tilanne. Oma isäni on siis käynyt peruskoulun ja äiti kokki. Ja minä lakimies. Mietin, onko meitä paljonkin meitä erittäin matalasti koulutettujen vanhempien korkeakoulutettuja lapsia. En ainakaan tunne sankoin joukoin...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä sitten aikalailla sama tilanne. Oma isäni on siis käynyt peruskoulun ja äiti kokki. Ja minä lakimies. Mietin, onko meitä paljonkin meitä erittäin matalasti koulutettujen vanhempien korkeakoulutettuja lapsia. En ainakaan tunne sankoin joukoin...
Alkuperäinen kirjoittaja kauas pudonnut:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä sitten aikalailla sama tilanne. Oma isäni on siis käynyt peruskoulun ja äiti kokki. Ja minä lakimies. Mietin, onko meitä paljonkin meitä erittäin matalasti koulutettujen vanhempien korkeakoulutettuja lapsia. En ainakaan tunne sankoin joukoin...
Tästä on tehty jonkinlaista tutkimusta. Jos toinen vanhempi tai molemmat vanhemmat ovat korkeasti koulutettuja, lapsi valitsee helpommin itsekin korkeakoulun tai yliopiston. Nykyään asia ei kuitenkaan ole juurikaan rahasta kiinni, kuten joskus. Enemmän ratkaisee vanhempien asenne lapsensa koulutusta kohtaan, jos vanhemmat vähemmän koulutettuja.