mä syön aina tonnikalaa kun laiskottaa. Ja ennen söin pähkinöitä mut nyt ne tunkee jo korvista ulos. Valmiita salaatteja, jos löytyy. Grillikylkee vaikka jos on lihatiski.
Mä en aina jaksa olla kovin luova ja vedän ihan mitä lihatiskistä löytyy. Lohta, kanaa, possua... ihan missä muodossa vain, kunhan on kypsää
Ja tonnikala on pelastus kun on kiire eikä tosiaan huvita alkaa mitään väsäämään.
Joudun joskus ostamaan kaupasta eväitä mitä syön sitten puistossa, ratikassa tms. Nakkeja, pähkinöitä, pikkutomaatteja, babyporkkanoita (ja tuorejuustoa johon dippaan niitä), pepperonia/metwurstia, juustoja (esim leipäjuustoa on noissa pikkupakkauksissa tai sitten siivutettua juustoa).