Mitä vaivoja tiedät tulleen tupakoineen äidin lapselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "okei"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pieniä, itkuisia (poltattanut imetysaikana), ylivilkkaita, puheenkehityksessä hidastuma, oppimisvaikeudet, ja yhdellä on joku syöpä. Lääkäri ovat melko varmoja, että äidin runsas tupakointi raskausaikana aihetti sen. Oli myös paljon tupakansavussa. Asunnossa ja autossa poltettiin kokoajan.

Itse poltin molemmat raskaudet alusta loppuun ja lapsilla (alle kouluikäisiä) ei ole vielä havaittavissa mitään oireita jotka voisi tupakoinnista johtua. Ajan saatossahan sen sitten huomaa. Ja kyllä, kaduttaa niin maan perkeleesti oma itsekkyys ja pelkään sitä päivää kuin kuolemaa jos lapsilla on aikuisena ongelmia saada omia lapsia, silloin se on viimeistään tilinteon hetki.

mua ihmetyttää se, että tupakkaa voidaan vetää kun korsteenit raskausaikana, mutta sit vauhkotaan toisille jostain juustoista.
Veikkaan että vaarallisempaa on polttaa tupakkaa, kun syödä AURAjuustoa..

Mun kaverit muutamat ovat polttaneet raskausajan ja yhdellä lapsella on puhjennut tänä talvena astma. Muilla terveet lapset.
Se vähän harmittaa kun itse en ole polttanut ja omani ovat super allegisia ja astmaattisia. Ei käy tasan.

Yhteistyössä