mitä v****a mä nyt teen, kun olen jo raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiffany
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiffany

Vieras
ollaan oltu miehen kans jo 2 viikkoa yhdessä, mutta tää vauva tulee liian pian. mun vanhemmatkaan ei edes tiedä, että seurustelen. en halua tehdä aborttia, mutta mitä mä teen? olen ihan hajalla. :( ja toisaalta olen iloinen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja tiffany:
Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
mitä mieltä se mies on asiasta?

onnellinen, suloisen ylihuolehtiva ja haluaa että pidämme ja kasvatamme lapsen yhdessä.

no mikä ongelma sitten on?? itse haluat, mies haluaa... katsokaa ja katukaa sitten 9kk päästä jatkat yh:na jos ei onnaa miehen kanssa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hhhmmm... aika nopeesti oot raskaaksi tullut ;)

no kyllä, mutta me tehtiin NIIN jo ennen kuin alettiin suhteeseen.

siis kyllä 2 viikkoa ollaan oltu yhdessä virallisesti ja sitä ennen vaan lähinnä juteltu...ja loppu on historiaa..

sun sanat eli seksi on sun mielestä lähinnä juttelua? :whistle:

kaverilla samantapanen tilanne. nyt vaan paljastui että jätkä täys k****pää kuka exänsä kanssa soittelee ja viestittelee. tosi monimutkanen tilanne kun hätäsiä ja nopeita päätöksiä tekivät heti, mm. asuvat jo yhdessä. ja ovat reilu 2kk tunteneet... saa nähdä miten tässä käy... vaikeita asioita nämä...

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
mitä mieltä se mies on asiasta?

onnellinen, suloisen ylihuolehtiva ja haluaa että pidämme ja kasvatamme lapsen yhdessä.

no mikä ongelma sitten on?? itse haluat, mies haluaa... katsokaa ja katukaa sitten 9kk päästä jatkat yh:na jos ei onnaa miehen kanssa

no siis ei meillä ole ongelmaa eikä miehessä ole mitään vikaa, mutta minun vanhemmat eivät tiedä miehestä ja että seurustelen hänen kanssaan ja että olen raskaana tälle miehelle sekä lisäksi vanhemmilleni voi olla kova pala, että mies on minua paljon vanhempi. he ovat todella vanhanaikaisia.

tämä neiti tiffany taitaa olla joku teini ..ainaki teksteistä päätellen ei voi kuvitella että on saanu paljonkaan elämänkokemusta..

Onnea vaan tulevalle pienokaiselle.
2vko suhteessa on sama kuin ei ollenkaan, sä et siinä ajassa opi tuntemaan toista ihmistä ..jutellu ootte aiemminki joo joo mutta ei sittenkään ..
Minä ja mieheni ollaan oltu yhdessä 7 ja puol vuotta ..siinä ajassa vasta alkaa tuntua että tuntee toisen :D

Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hhhmmm... aika nopeesti oot raskaaksi tullut ;)

no kyllä, mutta me tehtiin NIIN jo ennen kuin alettiin suhteeseen.

No jos nyt meinaat äidiks ryhtyä, ni nyt olis sitte hyvä hetki opetella puhumaan asioista oikeilla nimillään.

Peesi.