K
Kotiäiti
Vieras
Kht ohessa iltaisin/öisin?
Ja miten menee verotus?
Paljonko teillä on prosentti kht entäs työlle?
Ja miten menee verotus?
Paljonko teillä on prosentti kht entäs työlle?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Siivoushommaa, grillikioskin myyjä, baarityöntekijä.... Onhan noita töitä, mitkä yöllä mahdollisia.
Alkuperäinen kirjoittaja millaska:Saako siivoushommia jos ei oo koulutusta sille alalle??
Alkuperäinen kirjoittaja toinen kotiäiti:joo, kyllä kelpais minullekin iltahommat/yötyö , olen kanssa miettinyt siivoushommia..mutta ei ole alan koulutusta, ammatti ihan muuhun
Alkuperäinen kirjoittaja toinen kotiäiti:itsellä on 9 kk ikäinen poika , niin lisätienestiä kaipaan myös ja kotona kuitenkin haluttaa olla näkemässä pienen alkutaival, niin yöhomma sopis hyvin kun yöt mies kuiteski on kotona![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:missä välissä te nukkuisitte? yö töissä ja päivällä pitäis lapsen kanssa jaksaa olla... en minä pystyisi...
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Minä teen keikkaa pitopalvelun tarjoilijana. Harvemmin nykyään, mutta silloin tällöin kuitenkin.
Keikat käytännössä aina iltaisin/ viikonloppuisin ja eniten tietty kesällä.
Se on mulle enemmän harrastus kun työ, oon siis tehnyt noita jo vuosia myös kokopäiväisen työni ohella. On hauskaa olla töissä, kun aina on vaan juhlia (häitä, synttäreitä, valmistujaisia, firmabileitä, tupareita jne ).
Työ on tosin hyvinkin epäsäännöllistä, ja työkeikan pituudetkin vaihtelee 3-15 tuntiin. Eli on välillä hieman rankkaakin, mutta silti aina hauskaa!
Alkuperäinen kirjoittaja moi:kokeile puhelinmyyntiä kotoa käsin
Alkuperäinen kirjoittaja moi:kokeile puhelinmyyntiä kotoa käsin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Minä teen keikkaa pitopalvelun tarjoilijana. Harvemmin nykyään, mutta silloin tällöin kuitenkin.
Se on mulle enemmän harrastus kun työ, oon siis tehnyt noita jo vuosia myös kokopäiväisen työni ohella. On hauskaa olla töissä, kun aina on vaan juhlia (häitä, synttäreitä, valmistujaisia, firmabileitä, tupareita jne ).
Työ on tosin hyvinkin epäsäännöllistä, ja työkeikan pituudetkin vaihtelee 3-15 tuntiin. Eli on välillä hieman rankkaakin, mutta silti aina hauskaa!
Kuulostaa ihan mukavalta hommalta.
Onko sinulla koulutusta tarjoilijan työhön/vaaditaanko kyseiseen hommaan koulutus?
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Minä teen keikkaa pitopalvelun tarjoilijana. Harvemmin nykyään, mutta silloin tällöin kuitenkin.
Onko sinulla koulutusta tarjoilijan työhön/vaaditaanko kyseiseen hommaan koulutus?
Mulla jäi koulutus näyttöä vaille vajaaksi, mutta kokemusta alalta on kyllä.
Suurin osa kyseisen firman tarjoilijoista on ihan toisten alojen opiskelijoita, kotiäitejä tms, eli heillä ei ole kokemusta eikä koulutustakaan. Tekemällä oppii parhaiten![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Minä teen keikkaa pitopalvelun tarjoilijana. Harvemmin nykyään, mutta silloin tällöin kuitenkin.
Mulla jäi koulutus näyttöä vaille vajaaksi, mutta kokemusta alalta on kyllä.
Suurin osa kyseisen firman tarjoilijoista on ihan toisten alojen opiskelijoita, kotiäitejä tms, eli heillä ei ole kokemusta eikä koulutustakaan. Tekemällä oppii parhaiten![]()
Tekemällä oppii,se on totta=)