Eli listataas kaikki jälleenmyynti jne hommat ja apuja olisi kiva saada,jos löydän mieleisen homman
Joo,enkä ala mitään läähätyshommia tekemään :xmas:
Joo,enkä ala mitään läähätyshommia tekemään :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Kotigastronomi=)
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Kotigastronomi=)
Onko sinne mitään kotisivua? Kaikki ehdotukset otetaan vastaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja jasmike:Alkuperäinen kirjoittaja pikku82:Voisiko joku kertoa lisää Partylitestä? Mitä hommaan kuuluu ja kuinka paljon ym.
Laitan sulle yv.tä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:No just piti ehdottaa kuumaa linjaa :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:noin rahallisesti se partylite ei kannata vaikka ihan älyttömän kivaa ja antoisaa työtä se onkin![]()
paha neitsyt miten olisi päiväkahvittelut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:loppuiko tehtaassa työt? et sä millään kotimyyntihommalla pääse aiemman ansion tasolle.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:noin rahallisesti se partylite ei kannata vaikka ihan älyttömän kivaa ja antoisaa työtä se onkin![]()
Minnes hemmettiin mä ton muksun laitan:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:loppuiko tehtaassa työt? et sä millään kotimyyntihommalla pääse aiemman ansion tasolle.
Oon nyt muutaman kuukauden kotona ja tahtoo jotain kivaa tekemistä =)
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:noin rahallisesti se partylite ei kannata vaikka ihan älyttömän kivaa ja antoisaa työtä se onkin![]()
Minnes hemmettiin mä ton muksun laitan:saint:
virikepaikalle ku saisit tulotkin pimeänä :xmas: